mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vörös Csilla
Vörös Csilla
Nielsen Közönségmérés Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Milyen álláshirdetési portált érdemes használni Tatabányán?
2023-02-21 11:35 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Manapság már számos álláshirdetési portál található az interneten. Vannak közte jól bejáratott, évek óta jelen lévők és persze új belépők is.

De mégis melyik az, amelyiket mindenképp érdemes használnunk egy tatabányai munkakör meghirdetése során? Ennek a kérdésnek a megválaszolásában segítünk a lenti cikkel.

Találják meg könnyen a helyi munkavállalók

Mindenképp olyan állásportált kell használnunk, amit könnyen megtalálnak a helyiek. Ez azt jelenti, hogy az oldal neve egyértelműen utaljon arra, hogy miről szól a honlap, így sokkal könnyebben megtalálják és rákattintanak majd. Egy tatabányai álláshirdetési oldal esetén például tökéletes választás lehet a következő oldal: https://tatabanyaallas.hu/miert-hirdessen-a-tatabanyaallas.

Sokan a saját honlapjukat és a Facebook oldalukat szokták csak használni az állásajánlataik közzétételéhez. Ez azonban közel sem elég, mert ezeken a felületeken nem feltétlenül fognak a potenciális jelöltek keresni. Kivéve persze, ha kifejezetten a mi cégünkhöz szeretnének jönni dolgozni. De ez természetesen nagyon ritka.

Mi határozhassuk meg, hogy hol akarunk hirdetni!

Vannak olyan álláshirdetések, melyeket csak helyben kell meghirdetni. Azonban lehetnek olyanok is a cégünknél, melyeket akár távmunkában is elvégezhetnek, így szükség lehet akár országos hirdetések feladására is.

A legjobb az, ha egy állásportál tudja mindkettőt. Ha egy olyan kiterjedt hálózattal rendelkezik, mely lefedi az országot, de külön egyes régiókat, megyéket vagy városokat is. Így célzottan is tudunk keresni munkavállalókat akár egy-egy megyében vagy településen, de megoldható az országos elérés is.

Egyszerűen kezelhető felület

Senki sem azzal akar foglalkozni, hogy egy honlapra feltegye az állásajánlatát. Ez egy olyan szükséges dolog, amit nem tudunk megkerülni. De miért lenne ez egy összetett, bonyolult és legfőképp hosszadalmas folyamat?

A legjobb az, ha egy olyan felületet keresünk, amire csak pár lépés a regisztráció. Ahol könnyen tudjuk kezelni a hirdetéseinket azzal, hogy feltöltjük, a korábbiakat töröljük, vagy akár újra aktiválásra is van lehetőségünk. Egy ilyen ügyfélbarát platform nagyon könnyűvé és gyorssá teszi a toborzási folyamat ezen részét.

Legyen lehetőség videós jelentkezések fogadására!

Sok minden kiderülhet egy videós jelentkezésből. Kiváló előszűrő sok munkakör esetén. Így nem árt, ha ezt a lehetőséget is biztosítja számunkra a kiszemelt állásportál. Ha van ilyen funkció, akkor éljünk vele!

Legyen lehetőség célozni és kiemelni!

A célzott megjelenések hozzák a legjobb konverziót. Ez nemcsak az online hirdetések terén van így, de az álláshirdetések esetén is. Épp ezért jó, ha van erre is lehetőség egy állásportál esetén. Legyen szó akár különböző kiemelésekről vagy akár hírleveles megjelenésekről, minden esetben sokkal jobban szem elé kerül az ajánlatunk, mintha csak simán feltöltenénk az oldalra.

Vegyük figyelembe a fentieket az álláshirdetési portál kiválasztásakor, és nem fogunk csalódni!

(x)


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!