mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Lakfalvi Lívia
Lakfalvi Lívia
VIVA! Promóció
ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Miért legyünk a Facebookon vállalkozóként?
2023-02-23 09:48 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Sokszor halljuk, hogy vállalkozóként elengedhetetlen, hogy jelen legyünk az online térben, és hirdessünk a közösségi médiában. De vajon miért van ez így?

Mai cikkünkben ennek a témának járunk utána, így érdemes lesz velünk tartani.

Fontos a rendszeres posztolás

Természetesen nem csak hirdetésekben lehet gondolkodni, hanem érdemes kihasználni az ingyenes, organikus kommunikációs lehetőséget is a követőinkkel. Célszerű hetente minimum 2-3 bejegyzést megosztani, hogy aktívan tartsuk a profilunkat.

A leendő vásárlók vagy ügyfelek fejében is pozitív képet alakít majd ki rólunk, ha azt látják, hogy rendszeresen jelen vagyunk a közösségi médiában. Szeretnéd profikra bízni a közösségi média hirdetéseidet? Lesd meg a SocialWings Facebook hirdetéskezelés szolgáltatását!

A Facebook hirdetések kifejezetten jól célozhatóak, így ez az egyik legjobb marketingeszköz, ami a kezünkben van. Ha jól állítjuk be őket, akkor pontosan elérhetjük a segítségükkel a célközönségünket, ez által pedig magas megtérülésre tehetünk szert.

Gondoljuk át, ha a klasszikus marketingcsatornákat alkalmazzuk, például TV-t vagy rádiót, akkor mindenki, aki nézi vagy hallgatja a műsorunkat a hirdetésünket is hallani fogja. Ezen felhasználóknak azonban csak töredéke lesz számunkra potenciális ügyfél vagy vásárló.

Kiváló mérési lehetőség

A Facebook hirdetések azért is sokkal előnyösebbek a klasszikus változatoknál, hiszen minden egyes információt pontosan mérni tudunk. Így látni fogjuk azt, hogy mire és hogyan költötte el a rendszer a pénzünket.

Ezek az adatok abban is a segítségünkre lesznek, hogy kellően optimalizálni tudjuk a hirdetéseinket. Így pedig az idő előrehaladtával egyre jobb és jobb eredményeket fogunk tudni elérni. Ha van egy jól összerakott weboldalunk, akkor a Facebook hirdetések által rengeteg bevételre tehetünk szert.

Hazánkban csaknem minden második ember aktívan használja a Facebookot, így kis túlzással szinte mindenkit el tudunk érni a platformon keresztül. Ezen felül szintén hatalmas előny, hogy nem kell több millió forintos büdzsével kezdenünk, mint más eszközök esetében, hanem már egészen alacsony költségből el tudunk indulni.

Ez azt jelenti, hogy kezdő vállalkozásoknak is elérhetővé válik ez a hirdetési forma, így már rögtön az elején tudunk bevételt generálni. Ennek fényében semmiképpen sem éri meg kiaknázatlanul hagyni ezt a lehetőséget.

Szólítsuk meg a fiatalokat!

Ha a célközönségünk tagjai a fiatalabb generációból tevődnek össze, akkor is nyert ügyünk van. Ők ugyanis aktívan használják a közösségi média platformokat, így akár az Instagramon, akár a Facebookon el tudjuk érni őket. Ennek fényében egyszerűen és gyorsan fel tudjuk kínálni számukra a szolgáltatásunkat vagy a termékünket.

Egy szó, mint száz, legyen bármilyen vállalkozásunk a Facebook hirdetések minden bizonnyal jó barátaink lesznek. Használjuk ki ezt a fantasztikus lehetőséget, és növeljük a bevételeinket a közösségi média hirdetések segítségével!

(x)


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!