mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Klenovszki János
Klenovszki János
NRC Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Mit tehet egy munkaadó, hogy minél előbb megtalálja a legtökéletesebb munkavállalóit?
2023-02-27 09:09 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Minden vállalkozás arra törekszik, hogy minél inkább helye legyen a maga piacán, jó hírneve legyen és minél nagyobb jövedelmet termeljen.

Ehhez sok mindenre szükség van, többek között nagy szerepet játszik az eredmények elérésében a kiváló munkaerő megléte is.

A munkaerőpiacon sok ember keres állást, de honnan tudja egy munkáltató, kik a számára megfelelőek és hol találja őket? Egyáltalán van erőforrása és ideje a keresgélésre? Kiemelt munkakörökre, felsővezetői pozíciókra megtalálni a megfelelő embert még inkább nehezített terepet jelent.

Hogyan lesz hatékony a munkavállalók széles körű elérése?

A Szombathelyen és környékén tevékenykedő cégeknek nyújt elsőrangú segítséget a https://szombathelyallas.hu/munkaado oldal felülete. Az eredményes toborzás érdekében akár egész Vas megyére vagy országosan is kiterjeszthetik a hirdetéseiket.

Egy komoly állásportálon való megjelenéssel hamarabb megtalálhatják a munkaadók a jelentkezőket, akik gyorsan be tudják tölteni a megüresedett helyeket. Ezzel mindenki jól jár, az álláskereső talál munkát, a vállalkozás pedig zavartalanul működhet tovább.

Nem jelenthet többé kihívást a helyi munkaerő elérése, hiszen széles körben és célzottan olvassák a hirdetéseket a pályázni kívánó munkavállalók. Így a kiválasztásuk is egyszerűbb lesz, aminek köszönhetően megtörténhet a foglalkoztatás a kölcsönös bizalom és megfelelés esetén.

Hogyan lehet sikeres az álláshirdetés?

Az álláshirdetés feladása nem vesz sok időt és energiát igénybe, mindössze tudni kell a munkáltatónak egészen pontosan, hogy milyen kritériumoknak kell megfelelnie jövőbeli alkalmazottainak. Minél tökéletesebb a megfogalmazás, annál nagyobb az esély a legideálisabb jelöltek megtalálására.

A munkavállaló eldöntheti a vállalkozására szabva, hogy milyen szolgáltatásokat vesz igénybe egy álláshirdető portálon. Kiemelt megjelenítéssel, közösségi média promócióval, fix kiemelt megjelenéssel az oldal tetején, vagy akár hírlevelek küldésével is jobban magára vonhatja a potenciális pályázók figyelmét.

A videós álláspályázatokról

Gyorsabb és eredményesebb, mindenekelőtt pedig kevesebb energiabefektetést igénylő folyamat lehet az optimális munkaerő megtalálása videós álláspályázat segítségével. A munkáltatónak lehetősége van kérdéseket feltenni már a hirdetés feladása során, melyekre választ vár a jelentkezőktől. A videós álláspályázat alkalmazása még hatékonyabbá teszi ezt az előzetes szűrést, hiszen több releváns információt tartalmazhat, mint a hagyományos módszerek.

Ez az előválogatás lehetővé teszi, hogy rövidebb idő alatt betölthető legyen a munkakör, hiszen a munkáltató már csak azokat invitálja személyes találkozóra, akikben valóban esélyes jelöltet lát.

Nem mindig egyszerű megtalálni az új munkatársakat, de ha a munkaadó megfelelő helyen jelenik meg a jól megfogalmazott hirdetésével, jelentősen megkönnyítheti a dolgát és eredményesebb toborzást végezhet.

(x)


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!