mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Peresztegi Zoltán
Peresztegi Zoltán
Schibsted Classified Media
alelnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Gyermekbarát médiumnak nyilvánították a Nők Lapját
2023-03-27 12:03 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A magyarországi sajtótermékek közül elsőként érdemelte ki a védjegyet.

Több mint egy év közös munkájának eredményét követően szerezte meg a Central Médiacsoport kiadványa a "Gyermekbarát média és reklám - Felelősen a gyerekekért" védjegyet. A Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány által kiosztott címet a Magyarországon megjelenő sajtótermékek közül elsőként érdemelte ki a Nők Lapja, amely médium kiemelt figyelmet fordít a reklámozás, a kép- és szövegalkotás területén a legfontosabb gyermekvédelmi irányelvekre. A lapkiadó a védjegy megszerzését követően a gyerekjogokról indít kampányt.

Nemzetközi sztenderdeknek is megfelelő auditálásban vett részt a Nők Lapja és márkakiterjesztései, amely során a lapcsalád kidolgozta szabályzatát és gyermekvédelmi irányelvét. Az egyéves folyamat során rengeteg célirányú foglalkozáson vettek részt a lap munkatársai, többek közt online: sales és mentorképzések, szerkesztőségi workshopok segítették, hogy a kiadvány minél gondosabban és figyelmesebben járjon el a 18 éven aluliakat érintő kommunikáció során. A védjegy használatával a Nők Lapja lapcsalád felelősséget vállal, hogy tartalmában, marketinganyagaiban tiszteletben tartja a legfiatalabb nemzedék jogait.

"A médiának és a reklámoknak nagy szerepük van abban, hogyan gondolkodunk a gyerekekről. A felelős, jogaikat tiszteletben tartó ábrázolásuk ezért komoly erővel bír az egész társadalomra nézve. Bízunk benne, hogy a Nők Lapja példáját sokan követik majd" - mondta dr. Gyurkó Szilvia, a Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány alapítója.

A védjegy megszerzésével a Nők Lapja szerkesztősége olyan szakértői kvalitásokkal rendelkezik, amelyet hirdetői és ügyfelei számára is rendelkezésre bocsáthat, hogy még jogszerűbben, etikusabban és a gyermekek szempontjainak megfelelően kommunikálhassák üzeneteiket.

"Mindig is fontos volt számunkra, hogy lapunk értéket közvetítsen, hogy betartsuk a gyerekjogokat. Természetesen eddig is figyeltünk arra, hogyan jelenítjük meg a fiatalabbakat, milyen módon mutatjuk be őket. Nagy büszkeség, hogy az alapítvány elbírálását követően ez immáron &187;hivatalos&171; lett. Fontos az is, hogy felhívjuk a figyelmet a gyerekjogokra, edukáljunk, hogy minél többen megismerjék ezeket. Ezért a Nők Lapja kampányt indít, mely során felhívja a figyelmet a gyerekjogokra, és társadalmi célú online tartalmakat publikál, bevonva ebbe a fiatalabb korosztályt is" - mondta Akovács Éva, a Nők Lapja főszerkesztője.

A "Gyermekbarát média és reklám - Felelősen a gyerekekért" védjegy a Nők Lapja hasábjain lesz látható.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!