mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bíró Gábor
Bíró Gábor
Mediabrands
Operatív igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új marketing és PR-vezető az Allianznál
2023-04-24 10:50 [Marketinginfo.hu]

A szakember 15 éves iparági tapasztalattal érkezett az Allianz Hungáriához.

Január 4. óta Cséky Tímea tölti be az Allianz Hungária marketing és kommunikációs vezetői pozícióját, ahol a nemzetközi biztosítóvállalat teljes hazai marketing és vállalati kommunikációs stratégiájának kialakításáért és megvalósításáért felel.

Cséky Tímea mielőtt átigazolt a világelső biztosítómárkához közel 7,5 évet töltött el Yettelnél (korábban Telenor) különböző vezetői pozíciókban, többek között márka- és marketingkommunikációs osztályvezetőként. Az alatt az idő alatt számos kampánnyal építette a márkát, az ő nevéhez fűződik például a Telenor tavalyi név- és arculatváltása is.

Cséky Tímea 15 év szakmai tapasztalattal rendelkezik, melyet a telekommunikációs szektor mellett olyan nagyobb FMCG-vállalatoknál szerezett, mint az Unilever és a Mondeléz. Pályafutása alatt többek között a márkastratégia, termék- és portfoliómenedzsment, valamint a marketing- és kommunikációfejlesztés területén kamatoztatta tudását B2C és B2B területen egyaránt. Arany Penge és Young Cannes Lions zsűritagként is értékes iparági tapasztalatokat gyűjtött. Az új pozícióban elsősorban az Allianz iparágban betöltött kulcsszerepe, ügyfélközpontú szemlélete, valamint a sokszínű, befogadó vállalati kultúrája motiválta.

"A jövő biztonsága egyre égetőbb kérdés az egyének, illetve a vállalatok, országok és a világ számára is. Inspiráló egy olyan globális vállalatnál dolgozni, ahol a szándék és a lehetőség is megvan arra, hogy tegyen a Földünk és az emberek életének jobbá tételéért. Bár a biztosítási szektor számomra új terület, a mostani kihívásokkal teli, változó piaci környezet rendkívüli motivációt jelent abban, hogy friss szemléletet és újító megoldásokat vihessek a vállalati kommunikációba és a márka életébe. Célom, hogy csapatommal valódi értékek teremtésével és közvetítésével tovább építsük az Allianz pozitív megítélését, és tapasztalataimmal segítsem a vállalatot a márkatudatos és integrált kommunikáció további erősítésében" - mondta az Allianz Hungária új marketing és vállalati kommunikációs vezetője. "Az integrált gondolkodásban hiszek, ezért a csapatmunka számomra alapvető fontosságú mind a marketing és a PR terület, mind a partnerügynökségeink között" - tette hozzá a szakember.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!