mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vaszily Miklós
Vaszily Miklós
ECHO
vezérigazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Mi a céges weboldal célja? Mitől lesz profi és üzleti szemléletű? (x)
2023-09-20 09:13 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Manapság óriási a verseny a vevőkért folyó küzdelemben, így nem is meglepő, hogy egy mutatós weboldal önmagában nem elegendő a sikerhez.

A baj csupán az, hogy sokan még napjainkban is úgy vélik, hogy elég csak jelen lenni az online térben és automatikusan jönnek majd az ügyfelek.

Profitorientált weboldal vagy egy tetszetős alkotás?

Amennyiben feltett szándékunk, hogy üzleti fókuszú, pénztermelő oldalt hozzunk létre, amely betölti a rendeltetését, érdemes a 7Blog profi weboldal készítés szolgáltatását választanunk, ezáltal elkerülhetjük a kezdeti buktatókat és a legfőbb hibákat. Igényes, mutatós weblapot nem olyan nehéz összehozni, de olyat, amely valóban pénzt hoz számunkra, az már igen sok tervezést, komplex folyamatokat igényel. Ebben pedig egyértelműen szükségünk lesz vérprofi szakemberekre.

Ahhoz, hogy mélyebben megértsük, tudnunk kell, hogy ilyenkor több szakértő együttes munkájának gyümölcse lesz végül a profitorientált weboldal. Nemcsak a designerek, fejlesztők tudása szükséges, hiszen alapos tervezés előzi meg a weblap "felöltöztetését". Ott vannak a technikai elvárások, az integrációk kérdése, a marketing eszközök bekötése, és végig kell gondolnunk a vásárlóink útját is. Amennyiben konkrét értékesítés is történik oldalunkon, mindezekkel elkerülhetetlenül foglalkoznunk kell.

Milyen kérdéseket tisztázzunk az indulásnál?

Elsőként határozzuk meg, hogy mi is a konkrét célunk a weboldallal, milyen üzleti feladatokat fog ellátni? Legyünk alaposak: történik-e közvetlen értékesítés? Tartalmaz-e előfizetői rendszert? Milyen típusú oldalban gondolkodunk? Egy edukáló, szakmai tartalmakat is kínáló céges weboldalban vagy inkább egy klasszikus webshopban?

A plusz funkciók terén is legyünk gondosak, ugyanis ezek beépítésére már a kezdetekkor figyelmet kell fordítanunk. Láthatjuk, hogy szinte már az induló tervezésnél könnyű elveszni, ezért sem mindegy, hogy magunk akarunk boldogulni vagy inkább egy full-stack ügynökség gondjaira bízzuk vállalkozásunk online jelenlétének megtervezését, kivitelezését.

Az utóbbi lehetőség választásával biztosan nem esünk el egy-egy rossz döntés miatt. Ráadásul egy nem megfelelően kialakított oldalt utólag sokkal nehezebb helyrepofozni, hiszen úgymond "rossz alapokkal az egész ház romba dőlhet," s így a funkcióját sem látja el. Ugyanígy a vállalkozás alapjának rendben kell lennie, főként, hogy ez az alap jelenti a pénztermelés eszközét is.

Élettelen váz helyett dinamikus, fejlődő, változó gépezet

Fontos, hogy ne egy kész projektként tekintsünk rá, hanem egy folyton változó, fejlődő környezetként, amelynél olykor optimalizáció szükséges. Új tartalmakkal, új szolgáltatásokkal, ami természetesen együtt jár azzal, hogy mindig naprakészek is legyünk.

Ez tehát egy kihívásokkal teli feladat, mely a vállalkozásunk része, sosem tehetjük le, mint egy kiolvasott könyvet, azt viszont megtehetjük, hogy profi szakemberekre támaszkodva építjük fel a pénztermelő gépezetünket.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!