mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Soós Gergely
Soós Gergely
neo
alapító-ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az Ads Interactive Media Group és a Prebid.org együttműködése
2023-10-17 09:38 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az Ads Interactive Media Group lett a Prebid.org nemzetközi szervezet első magyarországi tagja és technológiai partnere.

Az Ads Interactive Media Group a kliens és szerver oldalt is egyaránt lefedő Header Bidding megoldásaival elsőként szerzett teljesértékű Prebid.org tagságot Magyarországon.

Az Ads Interactive Media Group örömmel jelenti be, hogy a Prebid.org első magyar tagjává és technológiai partnerévé vált.

Ennek a jelentős mérföldkőnek az eredménye, hogy a vállalat sikeresen csatlakozott a vezető open-source programmatic ökoszisztémához, aminek következményeképp a Prebid.org-hoz regisztrált bidder adaptereinek segítségével képes kiszolgálni mind prebid.js (kliens oldal), mind Prebid server (szerver oldal) ágon a programmatic vásárlási liciteket.

Az innovációt és a magyar reklámipar megerősítését célzó víziótól vezérelve az Ads Interactive Prebid.org partnereként a legmodernebb programmatic megoldásokat kínálja partnereinek és ügyfeleinek. Ez a kapcsolat a helyi szakértelem és a globális technológiai szabványok zökkenőmentes fúzióját szimbolizálja.

A technológia lehetővé teszi bármely itthon elérhető hirdetést megjelenítő adserverhez ( Google, Adverticum, Gemius stb.) való csatlakozást, mely új nemzetközi programmatic bevételeket biztosíthat a magyar kiadóvállalatok számára.

Az Ads Interactive a Prebid.js és a Prebid Server integrálásával nemcsak átveszi, hanem tovább is fejleszti az iparágban elérhető, nagy hatékonyságú programmatic hirdetési megoldásokat. Ennek célja, hogy elősegítse a piaci szereplők részére a fokozott átláthatóságot, minimalizálja a hirdetéskiszolgálás várakozási idejét, és optimalizálja a teljes hirdetési aukció dinamikáját, lendületet adva a kiadói bevételek jelentős növekedésének.

"A Prebid.org első magyar tagjaként és partnereként nemcsak az iparág élvonalába kerülünk, hanem bizonyítjuk is elkötelezettségünket az optimális, átlátható és hatékony programmatic megoldások iránt" - mondta Németh Iván, az Ads Interactive vezérigazgatója. "Bízunk benne, hogy a Prebid.org-gal való kapcsolatunk gyarapítja a hirdetési ökoszisztémát Magyarországon, és azon túl is."



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!