mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vámos-Hegyi Attila
Vámos-Hegyi Attila
Mediafon Kft., managing director
elnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Megérkezett Budapestre a Van Gogh - The Immersive Experience kiállítás
2024-02-02 09:52 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Magyarországra érkezett a világ egyik legnépszerűbb multimédiás művészeti élménye, a Van Gogh -The Immersive Experience.

A kiállítást a földkerekségen már több, mint 20 millióan látták: New Yorkban, Londonban, Berlinben, Szöulban és más metropoliszokban is százezreket nyűgözött le van Gogh különleges posztimpresszionista látványvilága. A produkció a budapesti BOK csarnokban nyílik meg február 2-án és szeptember 1-ig várja a látogatókat.

Ezer négyzetméternyi kivetítőn elevenedik meg Vincent van Gogh (1853-1890), a posztimpresszionizmus legnagyobb alakjának művészete február 2-tól a BOK csarnokban. A minden érzékszervre ható, XXI. századi tech-kulturális élmény a festőzseni legismertebb, leglátványosabb műveinek vizuális megjelenítésével nyűgözi le a közönséget. A látogatók a kiállításon nemcsak a műveket ismerhetik meg egy soha nem látott formában, hanem bepillantást nyerhetnek az alkotó életébe is.

A Van Gogh - The Immersive Experience nem egy hagyományos értelemben vett kiállítás. Nincsenek eredeti festmények a falakon, azonban a több teremből álló, kétezer négyzetméteres, hatalmas audiovizuális kiállítótér egyedülálló, innovatív lehetőséget kínál arra, hogy a látogatók elmerülhessenek a holland mester semmihez sem fogható világában.
A tárlat azok számára is izgalmas időtöltést nyújt, akik nem tartoznak a klasszikus képzőművészeti kiállítások törzsközönségéhez, ugyanakkor felejthetetlen élményt ígér a vérbeli van Gogh rajongóknak is.

A produkcióban megelevenednek a festő napraforgómezői, csillagos égboltjai, sőt a mester hálószobájának ajtaja is kitárul. A látogatókat várja egy speciális VR-szoba, valamint a stúdió is, ahol a kiállítás megtekintése után bárki belebújhat van Gogh bőrébe és elkészítheti saját alkotását, amelyet akár a falra is kivetíthet.

"Kilépünk a hagyományos keretek közül és forradalmi módon jelenítjük meg van Gogh világát. A holland festőművész legismertebb alkotásait technológiai eszközök segítségével keltjük életre, ezáltal a látogatók egy minden ízében 21. századi multimédiás élményben részesülhetnek. Ismerjük és értjük a mai generáció preferenciáit, tudjuk, hogy a felgyorsult világ új szokásokat alakított ki a kultúrafogyasztás területén is. Bízunk abban, hogy a Van Gogh - The Immersive Experience a fiatalokat is közelebb hozza a művészethez" - mondta el Dudi Bercovici, a Hadran Events ügyvezetője és a kiállítás szervezője.

A kiállítás nemzetközi sikerét jól mutatja, hogy Londonban az eredetileg eltervezett három hónapos nyitvatartás helyett immáron két éve fogadja folyamatosan a látogatókat a produkció. Az Egyesült Államokban, Atlantában pedig tavaly nyár óta 600 ezren váltottak jegyet a látványosságra, amely így történelme során már több, mint 20 millió látogatót vonzott.

A BOK csarnokban a Van Gogh - The Immersive Experience február 2-tól előreláthatóan szeptember 1-ig várja a látogatókat.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!