mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Ménesi Zsolt
Ménesi Zsolt
Akció-NXS Reklámügynökség Kft. (AKCIÓ 360)
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Valentin-napi felmérés a párkapcsolatról
2024-02-15 10:59 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Toman Diet Valentin-nap alkalmából egy olyan online kutatást indított, amelyben azt vizsgálták, hogy vajon hogyan alakulnak a párok étkezési szokásai egy párkapcsolat során.

A kérdéssort többszázan válaszolták meg, zömében hölgyek, az életkor viszont nagyon változatos volt: 20 és 67 éves kor között mozgott.

A válaszadók nagy része, 70 %-uk egyetértett abban, hogy a párkapcsolat jelentősen befolyásolja étkezési szokásaikat. 37 % nyilatkozott úgy, hogy egyedülállóként könnyebben tudta tartani egészséges étkezési szokásait, nagyjából ugyanennyien viszont úgy érzik, hogy a párjuk miatt kezdtek el másképp főzni, másképp étkezni. Mindössze 28 %-a a válaszadóknak gondolja úgy, hogy párkapcsolatban megduplázzák erőiket és jobban tudnak figyelni az egészséges táplálkozásra.

Bár az emberek képzeletében - és a filmekben - a szinglik kapcsán elterjedt sztereotípia a fagylaltostállal vagy a csokisdobozzal való ücsörgés a kanapén a tévé előtt, a válaszok szerint mégis inkább párkapcsolatban hajlamosak az emberek több édességet fogyasztani, legalábbis 70 % körül vallották ezt a kérdőívet kitöltők. Nagyjából ugyanennyien ismerik be, hogyha szomorúak vagy rosszkedvűek, könnyebben nyúlnak automatikusan étel után, és ott sem változik meg a válaszok aránya, hogy ez a "vigasztalódás" édes vagy sós. Édes.

Érdekes módon, ha viszont örömében, boldogságában eszik valaki, akkor a válaszok szerint már csak kisebb hányadban nyúl kifejezetten édesség után, ez nem több, mint 28 %, a válaszadók fele viszont egyszerre kívánja sós és édes falatokba is fojtani örömét.

A válaszadók 44 %-a érzi úgy, hogy párja miatt változtatnia kellett étkezési szokásain, viszont fele-fele arányban érkeztek a válaszok arra, hogy ha diétára, életmódváltásra kerül sor, akkor elkezdenek-e kétféle ételt főzni. A legtöbben (84 %) úgy érzik, hogy pozitív irányba tudták befolyásolni párjuk étkezési szokásait. Ez talán annak is köszönhető, hogy a válaszadók több mint fele naponta együtt ül asztalhoz a párjával, mindössze 6 % körül van, akinek erre csak hetente egyszer adódik módja. A kérdőívet kitöltők 44 %-a vélte úgy, hogy ő még társaságban sem csábul el, és nem eszik többet annál, amit szokott, 25 %-uk vallotta be, hogy bizony ilyenkor kevésbé tud mértéket tartani.

A kutatás kitért arra is, hogy vajon a párkapcsolatban, szerelemben élők kirobbannak-e az energiától és több figyelmet fordítanak-e a sportolásra, de itt a többség nemmel válaszolt. Alaposan megbillen azonban az arány annál a kérdésnél, hogy szebbnek, vonzóbbnak érzi-e magát, aki szerelmes. Erre a kérdésre 66 %-ban igenlő válasz érkezett.

Hogy az életmódváltás párban is egyszerűbb legyen, Valentin-nap alkalmából páros kihívást javasol a Toman Diet. Az 5 illetve 21 napos diétacsomag női és férfi változatban is elérhető, és remek alkalom arra, hogy most együtt vágjon bele egy pár az életmódváltásba, együtt alakítsanak ki olyan szokásokat, amelyek súlytartáshoz, vagy szükség szerint súlyvesztéshez vezethetnek. Mivel a válaszok szerint a partnerek 70 %-a kifejezetten támogató a diéta betartásában és egy esetleges életmódváltásban, így az ő esetükben minden bizonnyal a közös diéta is egy lesz a számtalan, örömmel végzett közös tevékenység között.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!