mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új portfólióigazgató vezeti a Central Médiacsoport digitális női portfólióját
2024-03-05 11:12 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Central Médiacsoport 2024-ben életbe lépő, nagyszabású fejlesztéseinek részeként új portfólióigazgatót nevez ki a digitális női portfólió élére.

Március elsejétől a kommunikációs területről érkező Kenyhercz Kinga fogja irányítani többek közt az nlc., a marieclarie.hu és további online kiadványok működését.

Kenyhercz Kinga az ACG Reklámügynökségnél az elmúlt 2 évben Regional PR Client Lead pozícióban a VELUX Cégcsoport 14 országot lefedő ügynökségi struktúrájának kialakításán és működtetésén dolgozott. Az ügynökségnél 6,5 év alatt több díjnyertes hazai és nemzetközi kampányt is véghez vitt; specializációja a gazdasági és lifestyle kommunikáció. A többek közt FMCG és telekommunikációs területekkel foglalkozó szakember az elmúlt évtizedben olyan márkákkal foglalkozott, mint a Tesco, a Vodafone, a UPC, az Újház, az EIT Health InnoStars, az Ökumenikus Segélyszervezet vagy a Zwack Unicum.

"Kinga személyében egy olyan, nemzetközi tapasztalattal bíró vezető érkezik hozzánk, aki egyaránt járatos a média és az ügynökségek világában. Erős márkák vezetését veszi át, a meglévő értékek megtartása mellett fontos feladata lesz, hogy a gyorsan változó digitális környezetben releváns termékeket építsen csapatával az olvasók és a hirdetők számára" - nyilatkozta Bognár Bálint digitálisüzletág-igazgató.

A Central Médiacsoport női portfóliójának digitálisportfólió-igazgatójaként Kenyhercz Kinga többek közt olyan online kiadványok irányításáért felel majd, mint az nlc., a Házipatika, Krémmánia, a Marie Claire és a Gyerekszoba. A pozícióban Pácsonyi Daniellát váltja, aki idéntől a médiavállalat újonnan létrehozott Kreatív és kommunikációs igazgatóságát vezeti.

"A sikeres PR-stratégiák kialakításában és a nemzetközi ügynökségi hálózat irányításában szerzett tapasztalataimra támaszkodva izgatottan várom, hogy új nézőpontommal erősítsem a digitális portfóliót. Azon dolgozom majd, hogy a portfólióba tartozó platformok továbbra is élénk közösségek legyenek, amelyek nemcsak felerősítik a nők történeteinek erejét, de a pozitív változások katalizátoraként is szolgálhatnak. Célom, hogy továbbra is hiteles és minőségi tartalommal támogassuk a 21. század kihívásaival szembenéző nőket, és ebben ne trendkövetők, hanem ezentúl is úttörők legyünk" - mondta Kenyhercz Kinga, a Central Médiacsoport digitálisportfólió-igazgatója.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!