mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kaprinay Zoltán
Kaprinay Zoltán
Bónusz Brigád
alapító, vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új Marketplace-vezető az eMAG Magyarországnál
2024-03-21 11:03 [Marketinginfo.hu]

Polgári Balázs korábban a társaság ügyfélszolgálatát vezette, 2024. márciustól viszont az online kereskedő bővülése szempontjából kulcsfontosságú piactér platform működését fogja irányítani.

Házon belülről érkezik az eMAG Marketplace új vezetője: Polgári Balázs korábban a társaság ügyfélszolgálatát vezette, 2024. márciustól viszont az online kereskedő bővülése szempontjából kulcsfontosságú piactér platform működését fogja irányítani.

Márciustól Polgári Balázs tölti be a Marketplace Director pozíciót az eMAG Magyarországnál: a szakember 2017-ben csatlakozott a vállalathoz ügyfélszolgálati vezetőként. Ebbéli munkakörében évek óta közreműködik az eMAG Marketplace platformjának működtetésében, hiszen az ügyfélszolgálat dedikált részlege egyaránt kapcsolatot tart a piactéren árusító kereskedőkkel és a platformról rendelő felhasználókkal.

Magyarországon az eMAG piactér üzleti modell egyik fontos zászlóvivője: Marketplace platformja segítségével a vállalat közel tízmilliósra bővítette termékkínálatát, és a magyar webáruházában tíz termékből közel hatot már a Marketplace-partnerek értékesítenek.

A vállalat Marketplace Academy néven teljeskörű, a webes étékesítési csatorna kialakításától az online marketing használatához minden szükséges alapismeretet tartalmazó online tananyaggal segíti partnereinek munkáját. Egy másik fontos feladatának pedig azt tekinti az eMAG, hogy a platformján már jelen lévő partnereit rávegye a határon túli kereskedelemre, hiszen a magyar, román és bolgár piacon keresztül 35 millió potenciális ügyfelet érhetnek el.

"A Marketplace platform kulcsfontosságú az eMAG növekedése szempontjából, és Polgári Balázs már megismerhette a folyamatainkat, és nemcsak belülről, hanem az ügyfél szemszögéből is rálátása van rájuk. Mivel az elmúlt hat évben részt vett a vállalat számos stratégiai projektjének megvalósításában, számítunk további sikeres munkájára új szerepkörében" - kommentálta az új Marketplace-vezető kinevezését Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője.

A tanulmányait hazai és hollandiai felsőoktatási intézményekben megszerző szakember egyaránt rendelkezik logisztikai, illetve B2B és B2C kereskedelmi területeken szerzett vezetői tapasztalatokkal. Polgári Balázs karrierje során logisztikai szolgáltatónál, a világ egyik legnagyobb autókölcsönző vállalatánál, illetve egy amerikai IT-disztribútorcég hazai szolgáltatóközpontjánál, továbbá egy amerikai szoftvercég magyar leányvállalatnál töltött be pénzügyi elemzői, logisztikai szakértő és ügyfélszolgálati vezetői munkaköröket.

"Ahogy termékek egyre szélesebb körét szerzik be az emberek online, világszerte és Magyarországon is egyre nagyobb teret hódít a Marketplace üzleti modell. Izgalmas kihívásnak tartom, hogy az eMAG-nál egy ilyen iparági átalakulás közepette van lehetőségem menedzselni a további bővülésünket, és segíteni a helyi kereskedőpartnereinket a régiós piac felé való nyitásban" - mondta el Polgári Balázs, az eMAG Magyarország új Marketplace vezetője.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!