mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hampuk Richárd
Hampuk Richárd
Eurolex Consulting Media & PR
Account Manager


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Miller Mix globális kampánya a zenei tehetségekért
2024-05-22 10:02 [Marketinginfo.hu]

A Miller és a Beatport együttműködésében Magyarországra is megérkezett a nemzetközi Miller Mix kampány.

A világszerte hat helyszínt érintő kezdeményezés hazai állomásán egy nagyszabású augusztusi zenei eseménnyel, a jövő zenei tehetségeit megszólító pályázattal és videósorozattal ünneplik a márka és az elektronikus zene kapcsolatát.

A Miller Genuine Draft idén nyáron összehozza az elektronikus zene nagyágyúit és a jövő talentumait a Miller Mix kampányban. Világszerte hat helyszínen, Isztambulban, Budapesten, Fokvárosban, Sydneyben, Tbilisziben és Almatiban felejthetetlen élményekre számíthatnak a zenekedvelők. A kezdeményezés keretében Budapestre látogat az elektronikus zene egyik legizgalmasabb formációja, a Gioli&Assia olasz zenei duó is.

Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója elmondta, hogy "az idei kezdeményezés ismét testközelbe hozza az "It's Miller Time" életérzést, az önfeledt szórakozás örömét, de szeretnénk tovább mélyíteni a márka és zene kapcsolatát is, felhívni a figyelmet az elektronikus zene új generációjára, és bemutatkozási lehetőséget biztosítani a jövő tehetségeinek".

A Miller Mix a Beatport Grouppal együttműködésben jött létre, akik az elektronikus zenei szcéna szerves részeiként, több mint két évtizede támogatják termékeikkel és szolgáltatásaikkal a feltörekvő és élvonalbeli DJ-k és producerek munkáját karrierjük minden szakaszában.

A kampány nem csak egy zenei eseménnyel vonja be a közönséget, hanem ezen túlmutatva inspirációt és támogatást is nyújt, hiszen a hat országban egy-egy nyílt pályázat keretében küldhetik be a feltörekvő művészek eredeti zeneműveiket. A pályázók közül a szakmai zsűri választja ki a nyerteseket, de a közösség szavazatai is hozzájárulnak a végső döntéshez. A hat nyertes azon kívül, hogy felléphetnek a Miller Mix helyi zárórendezvényén, fejenként egy több mint 5000 Euró értékű, a Beatport által összeállított juttatáscsomagot is kapnak.

A Miller Mix kezdeményezés része egy dokumentumsorozat is, ami a helyi művészek és a városlakók egyedi történeteit meséli el, és rávilágít az esemény hátterében álló városok hihetetlen kultúrájára.

A hazai kampány csúcspontja augusztus 31-én egy egyedülálló zenei esemény lesz. A főváros ikonikus helyszínén, a Vajdahunyad Várában bemutatkozási lehetőséget kap a pályázat magyar nyertese, közvetlenül a Gioli&Assia olasz zenei duó, illetve a magyar Peter Makto és Gregory S fellépése előtt.

Az esemény a világ bármely pontjáról megtekinthető lesz az online közvetítésnek köszönhetően, így a zene szerelmesei a világ minden tájáról csatlakozhatnak a közös élményhez.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!