mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Ihász Ingrid (Rabbit)
MEC
digitális vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Nem mindegy, hogy kivel dolgozol együtt a marketingeden!
2024-08-21 09:47 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Manapság igencsak bőséges kínálattal találkozhatunk, ha egy-egy területen szakemberekhez szeretnénk fordulni.

Azonban a skála a hozzáértést tekintve is legalább ennyire széles, ezért jobb megfontolni, hogy kit is bízunk meg a munkával.

A marketing sarkalatos pont a vállalkozásod életében

Napjainkban még továbbra is változatos hozzáállás mutatkozik a marketing témakörét illetően. Ugyanakkor érdemes belátni, hogy megfelelő marketingstratégia és tervek nélkül nem tud olyan ütemben előrehaladni a vállalkozásunk, mint ahogy szeretnénk, vagy szükséges lenne a növekedéshez. A Kluge Marketing igazi specialistának számít az online marketing világában, és a csapat hatékonyan működik együtt ügyfeleivel a lehető legmeggyőzőbb eredmény érdekében.

Ha belevetjük magunkat a nézelődésbe, és elkezdünk ügynökségek és szakemberek után kutakodni, akkor célszerű körültekintően eljárni az alternatívákra vonatkozóan. Gyakorlatilag azonnal számtalan találatot listáz majd nekünk a böngésző, de honnan tudhatjuk, hogy ki lesz valóban méltó a projektre?

Sajnálatos módon sokszor előfordul, hogy a szolgáltatók fűt-fát ígérnek, aztán végül szinte semmi nem teljesül a kitűzött célokból. Olykor a kedvező árak babonáznak meg, máskor pedig időszűkében jutunk kedvezőtlen elhatározásra, és keresünk fel alkalmatlan személyeket a megbízásra.

Mielőtt bárkivel is felvennénk a kapcsolatot, alaposan tanulmányozzuk a weboldalukat, járjunk utána a szolgáltatásoknak, és olvassuk el a korábbi ügyfelek visszajelzéseit! Mindezek hasznunkra válhatnak a döntés meghozatalakor.

A konzultációk aranyat érnek

Először azt tanácsos szemügyre venni, hogy mit mond magáról az adott ügynökség a konzultációk kapcsán. Milyen gyakorisággal és milyen módon biztosítja az egyeztetés lehetőségét? Fontos, hogy a csapat elérhető legyen az együttműködés elejétől egészen a végéig, és ellásson az összes lényeges instrukcióval ahhoz, hogy mi magunk is effektíven vehessük ki a részünket a feladatokból.

A folyamatos, világos kommunikáció és transzparencia olyan kiemelkedő jellemvonás, amely könnyen megerősíthet abban, hogy az ideális partner ajtaján kopogtatunk. Bizonyára számodra is megnyugtató, hogy ha kérdésed vagy kérésed merül fel, az ügynökség tagjai készséggel állnak rendelkezésedre, illetve érthető, valós tudáson alapuló magyarázattal szolgálnak.

Fejlesztés nélkül nincs siker

Akkor már tulajdonképpen nyert ügyed van, ha azt látod, hogy a választott cég is arra törekszik, hogy szüntelenül fejlődjön. Továbbá figyelemmel kíséri a piacon történő változásokat, beleértve a különböző platformokon megjelenő újításokat is. A digitális tér komoly tempót diktál, ezért nem fér bele, hogy elavult módszerekkel vágjunk bele a marketingbe.

Egy megbízható ügynökség a teljes képet nézi, és egyénre szabott megoldásokkal támogatja a klienseit. A legkiválóbb szakemberek mindent megtesznek azért, hogy a megbízók a legtöbbet hozhassák ki a vállalkozásukból a marketing területén is!

(x)


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!