mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Lakner Bertold
Lakner Bertold
neo
kreatívigazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Schering Plough - a Maximize-ra bízta a Claritin márka médiakampányát
2005-08-25 09:38 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Kerti Attila vezette Maximize-ra esett a Schering Plough gyógyszergyár választása, amikor ügynökséget keresett a Claritin allergia elleni OTC készítmény médiaügyeinek ellátásra.

A megbízást az ügynökség tenderen nyerte, és teljes körű médiatervezésre és -vásárlásra vonatkozik. A márka kampánya júliusban indult, és kezdetben televízióra épül, egyéb eszközökön később jelennek meg a hirdetések.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!