mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hampuk Richárd
Hampuk Richárd
Eurolex Consulting Media & PR
Account Manager


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Time Warner beszáll a mobil- és a játékpiacba?
2005-11-07 09:37 [Sg.hu]

Az óriáscég láthatólag úgy gondolja, hogy a számítógépes játékok és a mobilpiac még nem telített és azon gondolkodnak, hogy megvetik a lábukat ezen a két területen - írja az Sg.hu.

A legújabb befektetőjelölt nem más, mint a világ legnagyobb médiakonszernje, az amerikai Time Warner. "Ezen a két területen van még bepótolnivalónk " - idézte Richard Parsonst, a cégóriás igazgatótanácsának elnökét a Financial Times brit gazdasági napilap. A Time Warner tervei között több beruházás is szerepel, többek között, hogy a társaság mielőbb szeretne megvásárolni egy számítógépes és videójáték-fejlesztő céget. Konkrét jelöltekről még nem nyilatkozott a szakember.

Hosszú távon a konszern mindenképpen meg szeretné vetni a lábát a mobilpiacon is. Konkrét jelöltek még itt sincsenek, ám annyit Parsons elárult, hogy nyitva tartják a szemüket és európai és amerikai mobilcégeket egyaránt figyelnek. Az igazgatótanács elnöke ugyanakkor teljességgel elképzelhetetlennek tartotta az egy ideje már nagy nyomás alatt lévő AOL egészben vagy részben történő eladását, mivel a konszern mindenképpen a saját tulajdonában szeretné tartani az online szolgáltatót.

A szakember elképzelhetetlennek tartotta azt is, hogy a Time Warnert - részben vagy egészben - feldarabolják, mivel szerinte egy globális médiavállalkozásnak nagynak kell lennie és egy kézben kell összpontosulnia. Csak így lehet ugyanis elvégezni a szükséges beruházásokat és adott esetben kisegíteni az egyes részlegeket.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!