mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hernádi Gábor
Hernádi Gábor
HD marketing, Star Network
Ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Hollandok nyerték az Európai Szponzorációs Díjat
2005-12-08 09:43 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A holland Rabobank nyerte el az ESA Európai Szponzorációs Díjat a Van Gogh Múzeummal való szponzorációs együttműködéséért.

A bank szponzorációs munkája nagy küzdelemben előzte meg a francia, olasz, spanyol és szigetországbeli ország-győztesek pályázatát. A Rabobank 135 helyi fiókja vett részt az együttműködésben, bíztatva fogyasztóikat a Van Gogh Múzeum meglátogatására, emellett együttműködtek az iskolákkal a múzeumba gyerekeket szállító buszokat finanszírozásában.

Az Európai Szponzorációs Díj döntősei között volt az Accor Group az Olimpiai Mozgalom és Athén 2004 számára készített akciótervével (Franciaország); a Progetto Topolino Sport a gyerekek és szüleik számára készített sport tematikájú promóciájával (Olaszország); a Team Volvo vitorlázói, akiket a Volvo támogat annak érdekében, hogy elérhessék a vitorlázásban kijelölt céljaikat (Anglia), valamint a Fiat kosárlabda szponzorációja, melynek keretében megpróbálták az autót közelebb vinni az emberekhez.

Valamennyi kampányt ugyanazon 7 szempont szerint ítélte meg a zsűri:
-A szponzoráció megfelel-e a célkitűzésekben megfogalmazottaknak, valamint illeszkedik-e a célcsoporthoz?
-Eredetiség - A szponzoráció vonzereje
-Megvalósítás - A szponzor milyen módon alakította ki elképzeléseit, és ezt hogy képviselte a marketing aktivitások tükrében?
-Kommunikáció - A PR és a promóciós kampány kreativitása
-Értékelés - Az értékelési módszer, valamint az eredmények
-Érték/költség viszony - A költségekkel összevetve milyen előnyökkel járt a szponzoráció
-Lehetőségek - A jövőbeni lehetőségek, valamint a hosszú távú előnyök


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!