mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Gombos Zsolt
Gombos Zsolt
Online Marketing Akadémia
OMA alapító tréner, Facebook-szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Mirai Interactive: regionális megbízás a Nestlé Purina márkájától
2006-02-03 09:27 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Interaktív márkakommunikációjának kidolgozására, valamint regionális méditanácsadásra kérte fel a Purina ONE prémium macskaeledel márka menedzsmentje az interaktív ügynökséget.

A Nestlé Purina One márkakommunikációjában nemzetközi szinten is fontos szerep jut az interaktív megjelenéseknek. A Mirai-tól az online médiatanácsadás mellett új regionális microsite-ot, interaktív bannereket, POS-megoldásokat, és online PR megjelenések gondozását rendelték meg, idén januártól.

A Mirai Interactive új ügyfele hat országot érintő regionális márkakommunikációjában az interaktív funcionalitást tervezi hangúlyozni. Új microsite-jának elsődleges célja a Purina ONE márka és célcsoportja egymásra találásának támogatása és a termékek nyújtotta egyedi termékelőnyök kommunikálása. A számos állateledelmárkát forgalmazó Nestlé Purina a referenciái alapján bízta meg interaktív kommunikációjának gondozásával a Mirai-t, az Arcus Interactive Group tagját.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!