mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Peresztegi Zoltán
Peresztegi Zoltán
Schibsted Classified Media
alelnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Coca-Cola: stratégiai pr-partnert választott
2006-03-21 09:27 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Coca-Cola Magyarország stratégiai-vállalati, illetve szénsavas üdítőital márkái pr-tevékenységének fejlesztésére a Noguchi Porter Novellit kérte fel. A Noguchi a megbízást tenderen nyerte el.

A jelentős volumenű megbízást Karvalics Attila, a Coca-Cola Magyarország közkapcsolati és kommunikációs igazgatója így indokolta: "A Noguchi Porter Novelli stratégiai gondolkodása, szakembergárdája és a tenderen mutatott kreativitása meggyőző volt és egyben garanciát jelent számunkra arra, hogy sikerül majd jobban bemutatnunk a Coca-Cola és érintett márkái világát, illetve a cég eredményeit a társadalmi felelősségvállalás területén." A Coca-Cola Magyarország számos ügynökséggel dolgozik együtt, a Noguchinak adott megbízás nem érinti a más partnerekkel együtt bonyolított, futó programokat.

A megállapodás szerint március 1-jétől a Noguchi végzi a Coca-Cola Magyarország meghatározott corporate pr-ügyeit és közreműködik a cég jelentős programjainak - Soundwave, Testébresztő program - megvalósításában, valamint folyamatosan végzi a céghez tartozó világszerte ismert márkák, például a Coca-Cola, Coca-Cola light, Fanta és a Sprite pr-támogatását.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!