mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kosár Zoltán
Kosár Zoltán
Media Balance Kft.
értékesítési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
MMS kampány a Suzuki SX4-nek REG
2006-03-22 09:42 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A hat és a Mobilpont első ízben dolgoztak együtt a jelenlegi, Suzuki SX4 kampány során.

A kampány, és maga az új modell célja is az, hogy a Suzuki márkát bevezesse a középkategóriás autók közé, ezzel erősítve a márka imázsát. A kampány a megszokott ATL és BTL megjelenéseken kívül MMS kampányt is tartalmazott, amihez a Mobilpont biztosította az adatbázist és többtízezer MMS kiküldését bonyolítja jelenleg is.

A promócióban résztvevő márkakereskedésekben egész hónapban lehetőség van az új modell tesztvezetésére. Mivel országos kommunikációról van szó, a Mobilpont többszörösen mutálta a kreatívokat. Elsődlegesen régió szerint történt a mutáció, tehát mindenki a lakhelyéhez legközelebbi kereskedés elérhetőségeit kapta meg az MMS üzenetben. A második fontos és lojalitást erősítő mutáció pedig a perszonalizáció volt, így mindenki személyre szóló üzenetet olvashatott a Suzukitól.

A kreatívot a hat Reklámügynökség biztosította és a Mobilpont applikálta MMS-re.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!