mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hámori Barbara
Hámori Barbara
Content House
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Cartoon Network: a rajzfilmkészítést népszerűsíti
2006-04-11 09:43 [R-time.hu]

Negyedik alkalommal hirdeti meg hazánkban Animáció Generáció pályázatát a Cartoon Network.

A verseny során a gyerekek országszerte lehetőséget kapnak rá, hogy életre keltsék rajzaikat. Az Animáció Generáció az eredeti ötleteket és a vidám, humoros történeteket díjazza, elsődleges célja pedig a gyerekek képzelőerejének és kreativitásának próbára tételével a rajzfilmkészítés művészetének népszerűsítése.

A résztvevők a pályázat kapcsán díjakat nyerhetnek maguk és iskolájuk számára, és a legjobbak novemberben megnézhetik munkájukat a Cartoon Network műsorán.

"Nagyon várjuk már a 2006-os versenyt, és kíváncsiak vagyunk a magyar gyerekek munkáira" - mondta Helen Lucy, a Turner Broadcasting csatorna- és marketing igazgatója. "Az elmúlt évek nagyon sikeresnek bizonyultak, és a magyar közönséget megismerve láthattuk, mennyire tehetségesek és odaadóak a magyar gyerekek és szüleik. Nagyon örülünk, hogy lehetőséget nyújthatunk nekik arra, hogy próbára tegyék fantáziájukat és kreativitásukat, és a legsikeresebb munkákat élőben is bemutathatjuk a televízióban."

Az elmúlt évek alatt több száz iskola és gyerek vett részt az Animáció Generáción, és a megmérettetésnek köszönhetően a Cartoon Network felfedezett néhány tehetséges jövőbeni animátort.

Az idei versenyre két korcsoportban lehet nevezni (6-12 és 13-16 év között), a rajzok leadási határideje 2006. június 23.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!