mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Klenovszki János
Klenovszki János
NRC Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Dreher: megújult arculattal
2006-04-20 09:56 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Dreher Sörgyárak Zrt. 2006-ban továbbfejleszti piacvezető prémium sörének, a Drehernek márkaarculatát, amelynek első lépéseként április végétől új ruhába öltözteti a Dreher sörösüvegeit és dobozait.

A megújított Dreher logó dinamikusabb és modernebb, valamint stílusával arra is utal, hogy 152 éves történetével a Dreher nagy hagyományokkal rendelkező minőségi hazai sörmárka. Az új logóval ellátott címke egyszerűbb betűtípussal készült s a készítők céljai szerint elegánsabb, dinamikusabb hatást kelt.

Az új címkén nagyobb hangsúlyt kap a piros körben fehér háromszög motívum. E motívum azt hivatott kifejezni, hogy a sörfőző mester az alapanyagok hármasából (víz - maláta - komló) főzi a sört természetes alapanyagokból. A piros kör a sörfőző mestert szimbolizálja; utal a régi keverő mozdulatra, kör formája révén pedig a tökéletességre.



Az új arculatú termékek várhatóan 2006. április 25-étől kerülnek a boltokba. Az arculatújítás keretében a márka megújított logója hamarosan valamennyi kommunikációs anyagon megjelenik.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Media Hungary (2019. május 7-8.)

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. október 18-19.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!