mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Balogh Erika
Balogh Erika
Insomnia Reklámügynökség
stratégiai tervező


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Dreher: nemzetközi sikerek
2006-06-16 09:20 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A tavaly megszerzett tripla aranyérem után idén két aranyéremmel térhetett haza a Dreher Sörgyárak Zrt. a brüsszeli Monde Selection minőségértékelő versenyről.

A Monde Selection, brüsszeli székhelyű nemzetközi minőségértékelő intézet célja felhívni a figyelmet a minőség fontosságára és egyre növekvő szerepére, összehasonlítási alapot nyújtani a gyártóknak és forgalmazóknak saját termékeik minőségi helyzetéről, illetve segíteni a fogyasztókat minőségalapú választásaikban. Az 1961-ben alapított intézet évente két fő kategóriában (élelmiszer és nem-élelmiszer) valamint számos alkategóriában rangsorolja a világ minden részéről érkező fogyasztóipari termékeket, a söröktől kezdve a csokoládén át egészen a kozmetikumokig.

A Dreher márka idén kettős sikert aratott. A pils típusú sörök kategóriájában a kizárólag természetes alapanyagok felhasználásával készülő Dreher Classic ismét aranyérmet kapott. A barna sörök kategóriájában a Dreher Bak idén szintén újra aranyérmet nyert, megszerezve ezzel a Nemzetközi Kiváló Minőség Trófea különdíjat az elmúlt három év során hozott állandó kiváló minőségéért. A Dreher Sörgyárak Zrt márkaportfoliójába tarozó Kőbányai Sör szintén megmérette magát a nemzetközi porondon. Első szereplése alkalmával a nemzetközi szakértők éremmel díjazták.

A Dreher Sörgyárak Zrt. a Monde Selection díjkiosztó története során az idei díjakkal együtt eddig összesen 27 aranyérmet tudhat magáénak. Az érmek a Dreher Sörgyárak Zrt. Sörmúzeumába kerülnek, ahol nagy részük megtekinthető.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!