mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kaprinay Zoltán
Kaprinay Zoltán
Bónusz Brigád
alapító, vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A 32. hét legnézettebb reklámfilmjei
2006-08-22 16:43 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A világ legnagyobb hirdetői uralják a legnézettebb reklámfilmek 32. heti rangsorát. Feltűnően sok a mosó- és tisztítószer, miközben az italmárkák jelenléte visszafogottabb.

A Henkel uralja a hirdetők rangsorát 32. heti összeállításunkban. Az FMCG-óriás három hirdetéssel került be a legnézettebb húszba, amelyek közül a leggyengébben szereplő Clin Universal is a tizedik helyen szerepel. A további két márka pedig meg sem állt a dobogóig: a Persil Power Perls a héten a második, míg a Silan Blue Dream a harmadik.

A Henkel mellett az Unilevernek köszönhetően meglehetősen sok mosó- és tisztítómárkát fedezhetünk fel a 32. heti listában. Ráadásul ez utóbbi nagyhirdető sem csupán egyetlen termékével szerepel: a Cif Universal mellett a Rexona Active Reserve a 8. helyen végzett rangsorunkban.

Az italpiacon ugyanakkor csendesedni látszik a hirdetési kedv. Az egy szem Gösser sörreklámon túl nincs további sörmárka a legnézettebb húszban, és az üdítőket is csupán két márka képviseli. Ez a két márka azonban nem akármilyen eredménnyel, hiszen a dobogó legfelső fokán végzett Cappy Ice Fruit nézettsége toronymagasan veri a mezőnyben szereplőket. A Coca-Cola hirdetői jelenléte egyébként most először szembetűnő a nyár folyamán, ráadásul a versenytársak aktivitásának lecsengésével még a konkurenciával sem kell megküzdenie.

Érdemes még megemlíteni a héten fokozottan jelen lévő tejtermékeket. A három különböző gyártó közül a Friesland Hungária bizonyult a legsikeresebbnek, hiszen a Pöttyös Túró Rudi reklámja érte el a legjobb nézettséget. A 16. helyen azonban ott van még a Milli Túróvarázs, az utolsó, de még listás helyen pedig a Danone Actimel végzett.

gaborják


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!