A 32. hét legnézettebb reklámfilmjei
2006-08-22 16:43 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A világ legnagyobb hirdetői uralják a legnézettebb reklámfilmek 32. heti rangsorát. Feltűnően sok a mosó- és tisztítószer, miközben az italmárkák jelenléte visszafogottabb.
A
Henkel uralja a hirdetők rangsorát 32. heti összeállításunkban. Az FMCG-óriás három hirdetéssel került be a legnézettebb húszba, amelyek közül a leggyengébben szereplő
Clin Universal is a tizedik helyen szerepel. A további két márka pedig meg sem állt a dobogóig: a
Persil Power Perls a héten a második, míg a
Silan Blue Dream a harmadik.
A Henkel mellett az
Unilevernek köszönhetően meglehetősen sok mosó- és tisztítómárkát fedezhetünk fel a 32. heti listában. Ráadásul ez utóbbi nagyhirdető sem csupán egyetlen termékével szerepel: a
Cif Universal mellett a
Rexona Active Reserve a 8. helyen végzett rangsorunkban.
Az italpiacon ugyanakkor csendesedni látszik a hirdetési kedv. Az egy szem
Gösser sörreklámon túl nincs további sörmárka a legnézettebb húszban, és az üdítőket is csupán két márka képviseli. Ez a két márka azonban nem akármilyen eredménnyel, hiszen a dobogó legfelső fokán végzett
Cappy Ice Fruit nézettsége toronymagasan veri a mezőnyben szereplőket. A
Coca-Cola hirdetői jelenléte egyébként most először szembetűnő a nyár folyamán, ráadásul a versenytársak aktivitásának lecsengésével még a konkurenciával sem kell megküzdenie.
Érdemes még megemlíteni a héten fokozottan jelen lévő tejtermékeket. A három különböző gyártó közül a
Friesland Hungária bizonyult a legsikeresebbnek, hiszen a
Pöttyös Túró Rudi reklámja érte el a legjobb nézettséget. A 16. helyen azonban ott van még a
Milli Túróvarázs, az utolsó, de még listás helyen pedig a
Danone Actimel végzett.
gaborják