mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új reklámfelület a papírzsebkendő reklám
2006-09-15 13:44 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az Autóplakát Hálózat mutatta be a magyar piacon a papírzsebkendők csomagolásán megjelenő hirdetési formátumot.

A papírzsebkendő reklám újdonságnak számít nemcsak a magyar, de a nemzetközi piacon is. A hazai terjesztő Autóplakát szerint az új hirdetési felület elsősorban a megfázásos, allergiás megbetegedések tüneteit enyhítő gyógyszerkészítmények kommunikációjában hatásos.

A hirdetési felülettel ellátott papírzsebkendők közvetlenül is megvásárolhatók, vagy a hirdető rendezvényei és egyéb kampánymegjelenései kapcsán promóciós ajándékként is terjeszthetők. A Tesco, Spar, Plus, Auchan, CBA, Cora, Match, Coop üzletekben jelenleg is forgalmazott magyar gyártású zsebkendők csomagolásán kialakított reklámhelyek országosan évi 5 millió bérelhető felületet jelentenek a hirdetők számára.

A papírzsebkendő reklám első hazai kipróbálója az Egis Gyógyszergyár volt.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!