mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kaprinay Zoltán
Kaprinay Zoltán
Bónusz Brigád
alapító, vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Változott a gyógyszerreklámok szabályozása
2007-01-26 16:20 [ÖRT.hu]

Kikerült a reklámtörvény hatálya alól a gyógyszerek és gyógyászati segédeszközök reklámozásának szabályozása - adja hírül az ÖRT honlapja.

A gyógyszerek (gyógyászati segédeszközök) reklámjára vonatkozó szabályokat a jövőben a gazdasági reklámtevékenységről szóló törvény helyett az ún. gyógyszer-gazdaságossági törvény tartalmazza - áll az ÖRT honlapján közzétett tájékoztatásban.

A Testület által készített összefoglaló szerint az új rendelkezések továbbra is megkülönböztetik a gyógyszerismertetést és a gyógyszerreklámozást, lényeges újdonság azonban, hogy a gyógyászati segédeszközök reklámozása során is a gyógyszerreklámozással azonos szabályokat kell alkalmazni.

A szabályozás tartalma egyébként alapjában véve nem változott, hiszen eddig is a vonatkozó közösségi rendelettel harmonizált volt. Újdonság azonban a kereskedelmi kommunikáció, fogyasztói tájékoztatás azon körének törvényi rögzítése, amelyre a reklámra vonatkozó rendelkezéseket nem kell alkalmazni.





Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!