mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Gombos Zsolt
Gombos Zsolt
Online Marketing Akadémia
OMA alapító tréner, Facebook-szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Afrikában terjeszkedik a Human Telex
2007-04-24 09:24 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Két hónappal ezelőtt, Marokkóban alakult meg az ügynökség afrikai cége.

A Human Telex az elmúlt két évben, több alkalommal is szervezett külföldi eseményeket, ilyen volt például a svédországi Tiesto koncert, de korábban Dublinban és Horvátországban is többször járt a HTX event osztálya. A HTX most is elsősorban az eseményszervező részlegre támaszkodva vetette meg a lábát Afrikában, ahol elsősorban Marokkóban, majd Egyiptomban és Tunéziában működik a jövőben.

A marokkói céget Orosz Pál, a Human Telex magyarországi ügyvezető igazgatója vezeti.
A szakember gyermekkorának meghatározó részét Marokkóban töltötte, így kiválóan beszél franciául és angolul. Mint elmondta: "Az afrikai piac óriási üzleti lehetőségeket rejt magába. Az eseményszervezés és egyátalán a BTL-szolgáltatások piaca ott még gyerekcipőben jár. A megrendelők álmodni sem mernek olyan bulikról, megaeseményekről és profi szolgáltatásokról, ami nálunk már mindenkinek természetes."

Az új cég székhelye Marokkó lett, amelynek a hátterében több tényező áll. Egyfelől néhány éve új király került a trónra, aki nagy ütemben modernizálja az országot, és támogatja a külföldi befektetéseket, az új cégek létrejöttét. Másfelől egy marokkói, de Magyarországon élő üzletember személyében olyan partnerre találtak, aki kellő kapcsolatokkal rendelkezik az afrikai ország üzleti életében - tette hozzá a cégvezető.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!