mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kaprinay Zoltán
Kaprinay Zoltán
Bónusz Brigád
alapító, vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
OTP kampány az Akciótól
2007-07-04 09:55 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az Akció-Nxs készítette az OTP Személyi kölcsön 'Érdemes felvenni!' kampányt.

Az OTP kampánya május 15-től június 15-ig futott a tévében, óriásplakáton, sajtóban és POS anyagokon. A kampány célja az OTP Személyi kölcsön kedvező kondícióinak kommunikálása volt.

A kreatív koncepció abból indult ki, hogy a piacon rengeteg hitelajánlat van, mindig alaposan meg kell nézni, melyiket veszi fel az ember. A "felvenni" szó a magyar nyelvben azonban több jelentéstartalommal bír, mivel nem csak hitelt, ruhát, telefont, videót de akár egy stoppost is fel lehet venni. A kampány ezt a többértelműséget kihasználva mutatja be az OTP Személyi kölcsönt, amelyet bármikor érdemes felvenni - akár egy gyönyörű stoppos lányt.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!