mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
OTP kampány az Akciótól
2007-07-04 09:55 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az Akció-Nxs készítette az OTP Személyi kölcsön 'Érdemes felvenni!' kampányt.

Az OTP kampánya május 15-től június 15-ig futott a tévében, óriásplakáton, sajtóban és POS anyagokon. A kampány célja az OTP Személyi kölcsön kedvező kondícióinak kommunikálása volt.

A kreatív koncepció abból indult ki, hogy a piacon rengeteg hitelajánlat van, mindig alaposan meg kell nézni, melyiket veszi fel az ember. A "felvenni" szó a magyar nyelvben azonban több jelentéstartalommal bír, mivel nem csak hitelt, ruhát, telefont, videót de akár egy stoppost is fel lehet venni. A kampány ezt a többértelműséget kihasználva mutatja be az OTP Személyi kölcsönt, amelyet bármikor érdemes felvenni - akár egy gyönyörű stoppos lányt.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!