mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
dr. Bíró Péter
dr. Bíró Péter
Marketing tanácsadó, oktató, igazságügyi szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Betör a rágópiacra a Szentkirályi REG
2007-08-15 09:26 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A vállalat az egészségtudatosság jegyében természetes gyümölcs-alapanyagokból készülő, alacsony kalóriatartalmú rágógumit dob a napokban a piacra.

A Szentkirályi Rágógumit az ízesített ásványvizeknek megfelelő ízekben készítik. Az elsőként megjelenő citrom-mentát várhatóan még ebben az évben a málna-indiáncseresznye és a narancs-ananász ízek követik majd.

A Szentkirályi a rágógumi gyártásakor gyümölcs-alapanyagokat használt fel csakúgy, mint ízesített ásványvizei esetében. A termék C-vitamin tartalma mellett cukormentessége segíti a fogak épségének megőrzését. A rágógumi drazsé formájában, 10 db-os levél, és 20 db-os kínáló csomagolásban vásárolható meg.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!