mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Soós Gergely
Soós Gergely
neo
alapító-ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A digitális névjegykártya Magyarországon
2001-08-17 09:17 [Médiainfó]

A card.21 interaktív digitális névjegykártya európai piacvezető cége az H&A Media Consult együttműködve a Bertelsmann gyárral, Magyarországon a Multisoundd 2000 Kft. által kínálja szolgáltatásait.

A gyár napi kapacitása 1,2 millió db CD és évente 300 millió CD-t gyárt világszínvonalú minőségben. A card.21 CD-ROM formájában és méretében megegyezik a hagyományos névjegykártyával, azonban kihasználja a multimédia adta lehetőségeket. Egy speciális reklámcsatorna, mellyel a partnerek automatikusan kapcsolódhatnak a web-oldalakhoz és küldhetnek e-mailt, így rövidítve le a letöltési időt. A multimédiás lehetőségek kreatív felhasználásával élővé teszi a hagyományos papírformát és direkt kapcsolatot létesít, így a web-oldalak látogatottságát nem bízza a véletlenre. A card.21 névjegy kártyák small (32 MB), xsmall (12-15 MB) és classic (32 MB), illetve 100 MB-ig variálható formában készülnek. Igény szerint színnel, sorszámmal és illat aromával is rendelhetőek. A digitális névjegykártya írható formájában 20 MB adat tárolására képes, lejátszható bármely CD-ROM lejátszón, amely kompatibilis a 8 cm-es CD-vel. A 32 MB feltölthető akár 8000-9000 oldalas szöveg dokumentummal, 200-2000 (minőségtől függő) fényképpel vagy egy 7-10 perces videofilmmel, illetve mindezek kombinációjával. A végeredmény egyaránt hasznos eszköze lehet egy cégbemutatónak, prezentációnak, katalógusnak, oktató programoknak, a web-site népszerűsítésének, és egyben reklámhordozó is.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!