mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Szabó Ákos
Szabó Ákos
Adaptive Media
üzletfejlesztési vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
w WARC Awards 2018 - Effective Social Strategy winners announced
2018-06-21 08:52 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A campaign by BBDO China for McDonald's has won the Grand Prix in the Effective Social Strategy category of the WARC Awards, a global search for next-generation marketing effectiveness.

a Axel Springer off to a good start in 2018
2018-06-20 08:26 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Axel Springer started the financial year 2018 with a good first quarter. The Group achieved increases in revenue and earnings in all operating segments.

s StepStone completes the acquisition of Universum
2018-06-19 08:11 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
The e-recruitment firm StepStone, an Axel Springer SE company, has completed the acquisition of Universum, the Swedish specialist in employer branding services.

c Cannes Lions and ANA launch CMO Growth Council
2018-06-13 08:18 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
The Cannes Lions International Festival of Creativity and the Association of National Advertisers (ANA) has announced the launch of the CMO Growth Council in partnership with the ANA's CMO Masters Circle.

w WARC Awards 2018 - Effective Use of Brand Purpose winners announced
2018-06-12 08:05 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A campaign by AMV BBDO for Libresse/Bodyform has won the Grand Prix in the Effective Use of Brand Purpose category of the 2018 WARC Awards, a global search for next-generation marketing effectiveness.




Hírek száma: 849    <<<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!