mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
d A fiatalok biztonságos internetezését célzó kampány indul
2019-02-11 13:03 [MTI + Mediainfo.hu]
A biztonságos adatkezelés érdekében új, fiataloknak szóló, a védekezőképességüket erősítő országjáró kampányt indít az EMMI és az Új Nemzedék Központ által életre hívott Digitális Immunerősítő Program (DIP).

máv Nőtt az automatákból és az interneten vonatjegyet váltók száma
2019-02-08 12:32 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A MÁV-START jegyértékesítési fejlesztései és a kedvezmények hatására már a vasúton utazók ötöde önkiszolgáló csatornákon, azaz online, automatából vagy a Vonatinfó mobilalkalmazással veszi meg vonatjegyét.

Kép: Telenor Magyarország Új vállalati kommunikációs igazgató a Telenornál
2019-02-07 11:50 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Mészáros Attilát nevezték ki a Telenor Magyarország vállalati kommunikációs igazgatójának. A szakember a cég belső és külső kommunikációja mellett a fenntarthatósági területért is felel.

m Szakmai portált indított a MediaTime
2019-02-05 12:51 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Elindult a Magyarország legnagyobb kereskedelmi rádióinak reklámértékesítését végző sales house, a MediaTime weboldala, a mediatime.hu.

t A Magyar Telekom frekvenciahasználati jogosultsága meghosszabbítva
2019-02-01 15:49 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság határozata alapján a Magyar Telekom 2100 MHz-es frekvenciasávban 2019. december 27-éig fennálló frekvenciahasználati jogosultsága 2027. június 27-ig meghosszabbításra került.




Hírek száma: 7949    <<<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>


Exkluzív break

Break

Reception Share (RSH%)

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!