mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Fehér Marton
Fehér Márton
Online Marketing Akadémia
Tréner, Google-szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Ludvig Orsolya (MPRSZ) Kutatás: lassan lépeget a nemi egyenlőség felé a PR-ipar
2023-03-08 09:28 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A női PR-szakemberek több mint fele tapasztalt már munkahelyi diszkriminációt, derült ki a GWPR, az ICCO (International Communications Consultancy Organisation) ágazati csoportjának negyedik éves jelentéséből.

e A nők ugyan tudnak maguknak virágot venni, de jobban szeretnek kapni
2023-03-07 09:39 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Egyetlen nap alatt az átlagos havi forgalom több mint harmadát termelik a virágboltok március 8-án. A legfontosabb ügyfeleik a 35 évesnél idősebb férfiak, akik a teljes nőnapi bevétel több mint felét hagyják náluk.

istock Jelentősen csökkent az amerikaiak bizalma a hírmédiában
2023-02-16 09:51 [MTI + Mediainfo.hu]
Az amerikaiak fele úgy gondolja, hogy az országos hírmédiumok elsősorban félrevezetni és félretájékoztatni akarják őket, valamint meggyőzni egy bizonyos álláspontról, a Gallup közvélemény-kutatási eredménye szerint.

s Egyre népszerűbb Valentin-napra utazást ajándékozni
2023-02-14 09:29 [Marketinginfo.hu]
Több a támogatója a szerelmesek ünnepének, mint az ellenzője - derült ki a Szallas.hu friss felméréséből.

Forrás: Erste Veszélyesen sokat költenek a fiatalok Valentin-napkor
2023-02-13 09:19 [Marketinginfo.hu]
A szerelem ünnepén átlagosan 16 százalékkal költünk többet, mint a januári napokon - derül ki az Erste-ügyfelek kártyás vásárlásainak vizsgálatából.




Hírek száma: 1162               1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!