mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Gáll Zsolt
Insomnia Middle East WLL
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Forrás: FLOW PR Az álhírek terjedése miatt kevésbé bíznak a közösségi médiában az újságírók
2019-05-21 14:44 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Jelentősen csökkent a közösségi oldalak hitelessége az újságírók szemében az elmúlt négy év során - derül ki a legfrissebb Trendlabor Médiaindex felmérésből.

n Televíziós és internetes eszközellátottság 2018-ban
2019-05-21 09:30 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
2018-ban több mint 3,6 millió háztartás fizetett elő TV-szolgáltatásra Magyarországon. A Nielsen Közönségmérés Alapozó Felmérésének adatai alapján az összes tévés háztartás 90%-ában volt digitális vétel.

Forrás: NMHH Tarol az okostelefonos életforma – nemcsak a fiataloknál
2019-05-14 11:47 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Az ötvenesek körében egyre népszerűbb az okostelefon, és a fotót megosztó hetven éven felüli netezők negyede posztolt már szelfit magáról az NMHH legfrissebb, 2018-at vizsgáló kutatása szerint.

h Minden második magyart zaklattak már a közösségi oldalakon
2019-05-10 12:35 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Az erőszakos és a szexuális tartalmak nyilvános megosztásától irtóznak a legjobban a magyar okostelefon-felhasználók - derült ki a Huawei Technologies Hungary legújabb kutatásából.

Forrás: NMHH 11 százalékkal csökkentek az internetárak tavaly
2019-05-08 12:36 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
2018-ban 11 százalékkal mérséklődtek az internetszolgáltatások és ennél kisebb mértékben a mobilhang-előfizetések árai.




Hírek száma: 1149    <<<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >>>


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!