mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Forrás: NMHH A legtöbb termékmegjelenítés szállodákat, üdítőket és koncerteket hirdet
2019-05-28 16:59 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A tanács elfogadta az országos kereskedelmi televíziók 2018 második félévében sugárzott, saját gyártásban készített műsoraiban feltűnő termékmegjelenítéseket vizsgáló tanulmányt.

g Különdíjat ad át a gödöllői Nemzetközi Természetfilm Fesztiválon az M5 csatorna
2019-05-24 09:06 [MTI + Mediainfo.hu]
Különdíjjal jutalmazza a gödöllői Nemzetközi Természetfilm Fesztiválon szereplő magyar alkotások egyikét az M5 kulturális csatorna - mondta el az MTI-nek Siklósi Beatrix, az M5 kulturális csatorna igazgatója.

Új Bolondos dallamok (Boomerang) A UPC Direct ünnepli a gyereknapot kódolatlan gyerekcsatornákkal
2019-05-23 11:54 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A UPC Direct kódolatlan időszak keretében a legkisebb tévénézők korlátlanul nézhetik a Cartoon Network, a Boomerang és a Nick Jr. csatornákat.

r Új évaddal tér vissza az RTL Gold képernyőjére az Anikó #show
2019-05-22 12:45 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Az Anikó #show receptje továbbra is ugyanaz: nézői oldalról mindannyian kíváncsiak vagyunk mások életére, szeretünk belelátni mások mindennapjaiba, problémáiba.

a Az Antenna Hungária jelentkezett egyedül az NMHH pályázatra
2019-05-16 12:44 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Az Antenna Hungária jelentkezett egyedül az országos földfelszíni digitális televízió-műsorszóró jogosultságért.




Hírek száma: 5606    <<<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >>>


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!