mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Pakots Zsolt
Pakots Zsolt
Advenio Zrt., HírTV Zrt., Lánchíd Rádió Kft.
vezérigazgató, gyártási igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Glasz László Túl sokan vagyunk a piacon
Glasz László, ügyvezető, Csaba Rádió
2014-02-11 10:30
A Csaba Rádió ügyvezetője, Glasz László úgy véli, hogy mennyiségi gátat kéne szabni a rádiók számának, mivel ennyit nem bír el a kicsi, hazai piac....

  Kovács Zoltán: Mit vár 2014-re a médiapiacon?
Kovács Zoltán, a Dentsu Aegis Network (DAN) budapesti irodájának ügyvezető igazgatója
2014-02-06 17:00
A Dentsu Aegis Network (DAN) budapesti irodájának ügyvezető igazgatója úgy véli, hogy a médiapiac felemelkedéséhez a fogyasztás tartós növekedésére le...

Hauk Zoltán, a SonitusMedia ügyv... Hauk Zoltán: Mit vár 2014-re a médiapiacon?
Hauk Zoltán, ügyvezető, SonitusMedia
2014-01-30 10:24
A SonitusMedia ügyvezető igazgatója egy-két százalékos médiapiaci növekedést prognosztizál. Véleménye szerint a rádiós piacon 2013-ra teremtődött meg ...

Faludi Péter, Atmedia kereskedel... Faludi Péter: Mit vár 2014-re a médiapiacon?
Faludi Péter, kereskedelmi igazgató, Atmedia
2014-01-29 13:50
Az Atmedia kereskedelmi igazgatója szerint a hazai reklám- és médiapiac még nem került ki a lejtmenetből, de a tévés szegmens kilábalni látszik a váls...

Dr. Szilvay Balázs, a Helyi Rádi... Kiszámíthatóvá kell tenni a rádiót
Dr. Szilvay Balázs, elnök, Helyi Rádiók Országos Egyesülete
2013-12-20 16:17
Dr. Szilvay Balázs, a Helyi Rádiók Országos Egyesülete új elnökének célkitűzése, hogy csökkentse a közel hatszoros különbséget a helyi rádiók hallgato...




Interjúk száma: 171    <<<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!