mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Ihász Ingrid (Rabbit)
MEC
digitális vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Stefanek László A jövő lehetséges hirdetési formái a Google Plus-on
2011-08-17 10:19 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Remarketing, adtext, közösségi vásárlás, lokáció alapú hirdetések, üzleti profilok - hirdetési formák, aminek megjelenése mind elképzelhető az új közösségi oldalon. És mi az amit biztos nem fogunk ott megtalálni? A bannereket.

Képünk illusztráció A bulvár: tálcán, tényként tálalt valóság
2011-08-10 16:26 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A bulvár a pillanat műfaja. Nem érdekes a tegnap, sem a holnap. Csak a Ma fontos. Pillanatfelvétel egy képzelt, kreált, vagy valós helyzetről.

Agárdi Irma Kereskedelmi kontra gyártói márkák
2011-06-16 17:28 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Gondolatok a márkázás és márkaépítés egyik legizgalmasabb és -kompetitívebb területéről, a fogyasztói elfogadásról és kockázatkerülésről, valamint arról, hogyan ért márkává a kezdetben generikus kereskedelmi márka.

Urbán Ágnes A digitális átállás reklámpiaci hatása
2011-02-17 11:02 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Kevesebbet beszélünk a reklámpiaci hatásokról, holott nem kétséges, hogy ezt sem hagyja érintetlenül az átállás - írja a tévépiac digitalizációjával kapcsolatban Urbán Ágnes, a Budapesti Corvinus Egyetem E-business Kutatóközpontjának adjunktusa.

Bauer András Marketingoktatás csodafegyver nélkül
2010-12-07 14:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Bauer András, a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Tanszékének vezetője a marketingoktatás előtt álló kihívásokkal kapcsolatban osztotta meg velünk gondolatait. Szerinte a jó marketingoktatás 'beleérző, bevonó és egyben analitikus is'.




Jegyzetek száma: 36    <<<  1  2  3  4  5  6  7  8  >>>


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!