mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Sályi Réka
Geometry Global ügynökségi cégcsoport
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Dr. Berkes Péter A szponzoráció új aranykora
2014-05-20 16:24 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Elmúltak már Michael Jordan és a Nike közös munkájának napjai, a cégek túl keveset és rosszul költenek szponzorációra. A terület azonban a kommunikációs szakma változásai miatt újra felértékelődhet.

Papp-Váry Árpád, a Budapesti Kom... A marketingszakma legnagyobb tévedése
2014-03-04 15:45 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A marketingszakma legnagyobb tévedése, hogy a reklámnak kreatívnak kell lennie. Pontosabban, hogy csak a reklámnak kell kreatívnak lennie - írja Papp-Váry Árpád, a BKF Marketing Intézetének vezetője.

Dr. Eszes István E-kereskedelem: virtuális tér - valódi üzlet
2014-01-24 19:36 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Ha a digitális gazdaság külön ágazat lenne, a fejlett országok GDP-jében nagyobb lenne a súlya, mint a mezőgazdaságnak vagy a bányászatnak - írja Dr. Eszes István, a BGF Külkereskedelmi Karának főiskolai tanára.

Vörös Csilla A tévé megváltozva is fontos marad
2013-09-30 15:07 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Vörös Csilla, a Nielsen Közönségmérés ügyvezető igazgatója osztja meg gondolatait a televíziós piacot érő hatásokról, az előtte álló kihívásokról, többek között a hazai digitális átállás kapcsán és apropóján.

Lakfalvi Lívia Promóciózni muszáj – de hogyan?
2013-08-12 15:41 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Fontos és hatékony eszköze az eladásösztönzésnek a promóció - ha jól csinálják. Jelen írásban egy kutatói és egy ügynökségi szakember fejti ki gondolatait a területről.




Jegyzetek száma: 39    <<<  1  2  3  4  5  6  7  8  >>>


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!