mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kosár Zoltán
Kosár Zoltán
Media Balance Kft.
értékesítési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Agárdi Irma Kereskedelmi kontra gyártói márkák
2011-06-16 17:28 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Gondolatok a márkázás és márkaépítés egyik legizgalmasabb és -kompetitívebb területéről, a fogyasztói elfogadásról és kockázatkerülésről, valamint arról, hogyan ért márkává a kezdetben generikus kereskedelmi márka.

Urbán Ágnes A digitális átállás reklámpiaci hatása
2011-02-17 11:02 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Kevesebbet beszélünk a reklámpiaci hatásokról, holott nem kétséges, hogy ezt sem hagyja érintetlenül az átállás - írja a tévépiac digitalizációjával kapcsolatban Urbán Ágnes, a Budapesti Corvinus Egyetem E-business Kutatóközpontjának adjunktusa.

Bauer András Marketingoktatás csodafegyver nélkül
2010-12-07 14:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Bauer András, a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Tanszékének vezetője a marketingoktatás előtt álló kihívásokkal kapcsolatban osztotta meg velünk gondolatait. Szerinte a jó marketingoktatás 'beleérző, bevonó és egyben analitikus is'.

Kis Gergely Az innováció szellemiségéről
2010-09-22 14:59 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Innovációk inkább ott jelennek meg, ahol nincs irigység és korrupció. És persze a negatív média sem segít. Nehéz ügy ez azonban az átalakuló, bizonytalan közegben - derül ki Kis Gergely írásából.

Mandalina Rita Digitális aranyláz, avagy muszáj sietnünk?
2010-09-15 11:40 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Madalina Rita írása azt feszegeti, hogy néha nem is baj, ha nem implementálunk azonnal minden újítást, ami 'nyugatról' beáramlik. Fontosabb volna az innovációk megválogatása, a jelen működések optimalizálása.




Jegyzetek száma: 39    <<<  1  2  3  4  5  6  7  8  >>>


Elérés (Reach)

Emission Share (ESH%)

Break

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!