A Google új módszert vezetett be a forgalom növelésére
2020-10-05 11:56 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Google Képek frissítése új módot hozott létre a kiadók számára a forgalom növelésének érdekében a képek felhasználásával.

Bár tudjuk, hogy a Google világszerte több mint 90% -os kereső piaci részesedéssel rendelkezik, a Google tulajdonságainak bontása ezt a keresési mennyiséget nem éri el olyan könnyen.

Viszont meglepő módon a Moz felmérésébő kiderült, hogy az internetes keresések csaknem 27% -át a Google Képek alkalmazásában hajtják végre.

Tekintettel arra, hogy a Google Képek a keresési mennyiség felét hajtja a Google.com-hoz képest, a vállalat most lépéseket tesz annak érdekében, hogy a vizuális tartalomban produktívabban lehessen keresni.

E hónaptól kezdve a Google bemutatott egy új funkciót, amely megkönnyíti a gyors tények megtalálását arról, hogy a felhasználók mire keresnek rá a Google Képek szolgáltatásában.

"Ha képet keres mobileszközön az Egyesült Államokban, előfordulhat, hogy a tudásgráfból információkat talál az eredményhez kapcsolódóan" - mondja Angela Wu, a Google Search szoftvermérnöke.

"Ez az információ a tudásgrafikon milliárdnyi tényadatbázisából származó képpel kapcsolatos embereket, helyeket vagy dolgokat tartalmazza, segítve a téma további feltárását."

A Google The Keyword blogjában további részletek találhatók ennek működéséről:
Tegyük fel például, hogy gyönyörű állami parkokat keres, amelyeket meglátogathat a közelben. Úszni szeretne látogatása során, ezért megérinti a folyó képét.

A fotó alatt kapcsolódó témákat láthat, például a folyó nevét vagy azt, hogy melyik városban található a park. Ha rákattint egy adott témára, ez kibővül, és megmutatja az általa hivatkozott személy, hely vagy dolog rövid leírását, valamint egy linket, amely további információkat és egyéb kapcsolódó témákat ismertet.

Ezen információk segítségével jobban megértheti a megtekintett képet és azt, hogy a weboldal releváns-e a keresés szempontjából.

Vagy talán információt szeretne keresni egy híres építész munkájáról, hogy inspirálja az otthoni felújítását vagy művészeti projektjét, az új funkcióval itt további információkat tudhat meg a keresett munkáról.

A Google több információt nyújt a keresőknek azokról a képekről, amelyek potenciálisan több kattintást eredményeznek a kép forrásához "- mondja Matt Southern, a Search Engine Journal vezető hírírója. "A frissítés legjobb része, hogy nem igényel semmilyen lépést a webhelytulajdonosok részéről. A Google egyedül fogja továbbfejleszteni a képkeresési funkciókat. "

A Google megemlíti, hogy a kiadók tudáspanel igénylésével információkat is benyújthatnak a Tudásgráfba. Azt mondja: "Tényszerű információkat közvetlenül is kapunk a tartalomtulajdonosoktól, különféle módokon, többek között azoktól is, akik változtatásokat javasolnak az általuk igényelt tudáspaneleken."

Ez az információ segít a Google-nak abban, hogy meghatározza a legvalószínűbb embereket, helyeket vagy dolgokat, amelyek relevánsak egy adott kép szempontjából.
 
  • Ez különösen igaz, ha olyan vállalkozása van, amelynek fotóit közzé tennék az interneten. Ezután a Tudásgrafikon-információja egy linkkel felkerülhet a képek alá. "

Ez a funkció megjelenik az emberek, helyek és dolgok egyes képein a Google Képek szolgáltatásban, és idővel több képre, nyelvre és felületre is kiterjed.

A kiadók így igényelhetik és frissíthetik Google tudáspaneljüket.

Tekintettel arra, hogy az internetes keresések 27% -a a Google Képek szolgáltatásban kezdődik, ezt a frissítést a kiadóknak mindenképpen ki kell használniuk, hogy lépést tartsanak a versenyben, és nagyobb forgalmat teremtsenek online térben megjelenő üzletüknek.