mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Kosár Zoltán
Vác, 1983
Media Balance Kft., értékesítési igazgató Kosár Zoltán Korábbi munkahelyek
Adverter Média Optimalizáló Kft., PPI, hat, MC MediaCompany

Iskolák
Marketing és Reklám

Hogyan kötöttél ki a szakmában?
Egyszer jelentkeztem egy álláshirdetésre amit nagyon akartam, mire felvettek. Nagyon megtetszett a közterület, és miután egyre inkább kezdtem megismerni, úgy éreztem, hogy ez az ideális pálya a számomra.

Melyik az a szakkönyv, amelyik a legnagyobb hatással volt rád?
Sokféle könyv sokféle hatással volt rám, nem tudnék kiemelni közülük egyet sem.

Van-e szakmai példaképed?
Igazából szakmai példaképem nincs, de sok olyan szakmabelit ismerek, akiket nagyon sokra tartok, és nagyon sokat tanulhattam tőlük, és nagyban meghatározták a dolgokhoz való hozzáállásomat.

Mit szeretsz a legjobban a munkádban?
A pörgést, a szervezést, az ügyfelekkel és a médiával való közös munkát, a kreatív problémamegoldást.

Mit szeretsz a legkevésbé a munkádban?
Az adminisztrációt, de azt tényleg a legkevésbé.

Mi a legidegesítőbb szakmai klisé, amit az utóbbi években hallottál?
Különösebb klisét nem tudnék mondani. Természetesen vannak alap törvényszerűségek, de igazából minden kampány egy kicsit más.

Hol leszel 5 év múlva?
Azt megmondani jelen pillanatban, hogy mi lesz 5 év múlva, sajnos nem tudom, de az biztos, hogy ezen a területen szeretnék maradni.

Ha nem dolgozol, akkor?
Igazából az időm többségében dolgozom, vagy ha fizikailag nem is ülök a gépnél, valamin mindig jár az agyam. De ha szeretnék kikapcsolni, akkor barátokkal találkozom, vagy családommal/barátnőmmel töltöm az időmet.

Módosítva: 2012-05-09

nyomtatható verzió küldés e-mailben



2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!