mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Gombos Zsolt
Kiskunhalas, 1980
Online Marketing Akadémia, OMA alapító tréner, Facebook-szakértő Gombos Zsolt Iskolák
Modern Üzleti Tudományok Főiskolája (MÜTF), kereskedelmi szak, marketing és kommunikáció szakirány
Nyugat-magyarországi Egyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Külgazdaságtan szakirány


Hogyan kötöttél ki a szakmában?
A 2000-es évek elején ügyfeleim igényei késztettek arra, hogy éveket töltsek el tanulással és teszteléssel. A kihívások és a rengeteg lehetőség magával ragadott, itt maradtam.

Melyik az a szakkönyv, amelyik a legnagyobb hatással volt rád?
Sok szakkönyvet olvastam / olvasok, ezek együttese alakít.

Mit szeretsz a legjobban a munkádban?
A változatosságot és a függetlenséget. Úgy adhatok másoknak, hogy nekem nem lesz kevesebb.

Mi a legidegesítőbb szakmai klisé, amit az utóbbi években hallottál?
"Facebookon nem lehet eladni!"

Hol leszel 5 év múlva?
Remélem ugyanitt. A helyemen vagyok.

Módosítva: 2014-10-21

nyomtatható verzió küldés e-mailben



Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!