mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Gombos Zsolt
Kiskunhalas, 1980
Online Marketing Akadémia, OMA alapító tréner, Facebook-szakértő Gombos Zsolt Iskolák
Modern Üzleti Tudományok Főiskolája (MÜTF), kereskedelmi szak, marketing és kommunikáció szakirány
Nyugat-magyarországi Egyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Külgazdaságtan szakirány


Hogyan kötöttél ki a szakmában?
A 2000-es évek elején ügyfeleim igényei késztettek arra, hogy éveket töltsek el tanulással és teszteléssel. A kihívások és a rengeteg lehetőség magával ragadott, itt maradtam.

Melyik az a szakkönyv, amelyik a legnagyobb hatással volt rád?
Sok szakkönyvet olvastam / olvasok, ezek együttese alakít.

Mit szeretsz a legjobban a munkádban?
A változatosságot és a függetlenséget. Úgy adhatok másoknak, hogy nekem nem lesz kevesebb.

Mi a legidegesítőbb szakmai klisé, amit az utóbbi években hallottál?
"Facebookon nem lehet eladni!"

Hol leszel 5 év múlva?
Remélem ugyanitt. A helyemen vagyok.

Módosítva: 2014-10-21

nyomtatható verzió küldés e-mailben



Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!