mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kandikó József
Dr. Kandikó József
Edutus Főiskola
Főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Fehér Márton
Miskolc, 1981
Online Marketing Akadémia, Tréner, Google-szakértő Fehér Marton Iskolák
Budapesti Műszaki- és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Információmenedzsment szakirány

Hogyan kötöttél ki a szakmában?
Velem együtt alakult az online marketing szakma és a szemem láttára jött létre ebből is legalább egy tucat speciális terület, büszke vagyok arra, hogy az elsők között kezdtem el online marketinggel, majd keresőmarketinggel foglalkozni Magyarországon az ezredforduló könyékén.

Melyik az a szakkönyv, amelyik a legnagyobb hatással volt rád?
Pratkanis és Aronson: A rábeszélőgép

Mit szeretsz a legjobban a munkádban?
Amikor találkozom korábbi tanítványainkkal (akik sokszor hétköznapi vállalkozók, nem szakmabeliek) és a tőlünk tanultak segítségével elért online sikereikről mesélnek kivirult arccal, tele életkedvvel és elszántsággal.

Mi a legidegesítőbb szakmai klisé, amit az utóbbi években hallottál?
Talán ez a mondat: "A mi cégünk más, nálunk nem lehet konverziót mérni..." (És a végén kiderül, hogy nem más és természetesen lehet...)

Hol leszel 5 év múlva?
Már megtaláltam a helyem, ugyanitt szeretnék lenni és még több ember életére pozitív hatással lenni!

Ha nem dolgozol, akkor?
Fanatikus horgász vagyok

Módosítva: 2014-12-18

nyomtatható verzió küldés e-mailben



Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!