mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Pakots Zsolt
Pakots Zsolt
Advenio Zrt., HírTV Zrt., Lánchíd Rádió Kft.
vezérigazgató, gyártási igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Berényi Konrád
Szeged, 1971
Onlinemarketing.hu Kft., vezető tanácsadó Berényi Konrád Korábbi munkahelyek
A fontosabbak: Index.hu Zrt., Eduport Felsőoktatási portál, Guards Zrt. - Gyalogló Chat, Neo Interactive

Iskolák
Középiskolában matfizes voltam, majd a JATE-n kezdtem el járni közgazdász programozó matematikus szakon. Ebből a közgazdaságtan elkezdett jobban tetszeni, ezért átigazoltam Pécsre a JPTE-re, ahol közgazdász hallgató voltam, és azt végül marketing szakirányon fejeztem be. Ezek mellett Szegeden elvégeztem egy kétéves újságíró képzést is.

Hogyan kötöttél ki a szakmában?
A szakmába úgy kerültem, hogy 1992-ben alapítottunk egy Reklámirodát, vagyis azóta foglalkozok mindenféle reklámközeli dolgokkal.

Melyik az a szakkönyv, amelyik a legnagyobb hatással volt rád?
Talán Ogilvy: A reklámról könyve, még '91. körül olvastam, először.

Van-e szakmai példaképed?
Nincs.

Mit szeretsz a legjobban a munkádban?
A változatosságot.

Mit szeretsz a legkevésbé a munkádban?
Az adminisztrációt.

Mi a legidegesítőbb szakmai klisé, amit az utóbbi években hallottál?
"az ügyfél hibája" - és ezt nem is kell magyarázni szerintem...

Hol leszel 5 év múlva?
Remélem ugyanebben a cégben, mivel ez saját cég.

Ha nem dolgozol, akkor?
Család és gyerekek. Most nagyon másra nincs is idő. Fallabdázok rendszeresen, és sokat olvasok: főleg sci-fit. Ezen kívül mániákus filmnéző vagyok, havonta átlag egyszer eljutunk azért moziba, és otthon is rengeteg filmet nézek. Amit szeretek, de az elmúlt években hanyagoltam, az a színház.

Módosítva: 2009-11-30

nyomtatható verzió küldés e-mailben



2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!