Tanulmányok száma: 542   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 >>>
Elfogyni látszik a belföldi e-kereskedelem lendülete
dátum: 2024-05-07
,Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése, valamint a látvá...
Női vállalkozók Magyarországon
dátum: 2024-03-09
Megtalálni a módot a megélhetés biztosítására úgy, hogy közben a társadalmi elvárásoknak is megfeleljenek a magánéletükben - ez motiválja elsősorban a vállalkozóvá válásra a magyar nőket a BGE Budapest LAB által végzett kutatás szerint, amely a Global Entr...
Munkaerőpiac: sosem látott aktivitási arány a nők körében
dátum: 2024-03-08
2023-ban már a nők 72,4 százaléka volt jelen a hazai munkaerőpiacon Tavaly a 3,13 millió munkavállalási korú nő közül 2,27 milliónyian voltak jelen a munkaerőpiacon, ami a valaha tapasztalt legnagyobb, 72,4 százalékos aktivitási arányt jelent a k...
Csökkentek a női kinevezések az igazgatótanácsokban, egyre fontosabb a politikai tapasztalat
dátum: 2024-01-30
Kevesebb nőt nevezetek ki igazgatósági tagnak 2023-ban, miközben felértékelődött a politikai tapasztalat a kiválasztásnál - derül ki az EY európai pénzügyi szolgáltató cégeket elemző nemzetközi kutatásából. Tavaly a frissen kinevezett igazgatóság...
Nielsen panelkutatás 2023
dátum: 2023-11-16
Az utóbbi évek, évtizedek technológiai fejlődésének köszönhetően a TV-képernyő használat jelentős átalakuláson ment és megy jelenleg is keresztül. A lineáris tévénézésen túlmenően immár számos egyéb képernyőhasználati lehetőség kínálkozik a tévén...
TV piaci körkép 2022
dátum: 2023-01-31
2022-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 55 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely megegyezik a 2021-es tévénézési idővel. Az azonos tévénézési időből viszont a reklámok megtekintése kevesebb időt tett ki 2022-ben, mint egy évvel koráb...
TV piaci körkép 2022. IV. negyedév
dátum: 2023-01-24
A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2022 negyedik negyedévében naponta átlagosan 5 óra 4 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: mintegy 10 perccel kevesebbet, mint 2021 végén, valamint 11 perccel kevesebbet, mint 2020 utolsó negyedében.A mű...
TV piaci körkép 2022. III. negyedév
dátum: 2022-10-25
A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2022 harmadik negyedévében naponta átlagosan 4 óra 31 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: csupán néhány másodperccel kevesebbet, mint egy évvel korábban, ugyanakkor 5 perccel többet 2020-hoz képest.A m...
Szétaprózott digitalizáció
dátum: 2022-10-13
Nem az egyes területek legjobb megoldásait kell megkeresniAz üzleti folyamatok és a kapcsolódó adminisztráció automatizálása és digitalizálása, a saját adatvagyon kiaknázása nyilvánvalóan versenyelőnyt jelent, gyorsítja a folyamatokat és csökkent...
TV piaci körkép 2022. II. negyedév
dátum: 2022-07-19
A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2022 második negyedévében naponta átlagosan 4 óra 41 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: alig 1 perccel kevesebbet, mint egy évvel korábban. Bár a Covid 2020-as első hullámához képest kevesebbet tévéztünk, de mé...
Tanulmányok száma: 542   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 >>>