mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Brindza Gábor
Brindza Gábor
Madhouse
Termékfejlesztési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

Tanulmányok száma: 514               1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>
TV piaci körkép 2022. IV. negyedév
dátum: 2023-01-24

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2022 negyedik negyedévében naponta átlagosan 5 óra 4 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: mintegy 10 perccel kevesebbet, mint 2021 végén, valamint 11 perccel kevesebbet, mint 2020 utolsó negyedében.A mű...
Szétaprózott digitalizáció
dátum: 2022-10-13

Nem az egyes területek legjobb megoldásait kell megkeresniAz üzleti folyamatok és a kapcsolódó adminisztráció automatizálása és digitalizálása, a saját adatvagyon kiaknázása nyilvánvalóan versenyelőnyt jelent, gyorsítja a folyamatokat és csökkent...
Biztonságukat túl-, az adathalászat veszélyeit alábecsülik a hazai kisvállalkozások
dátum: 2022-04-20

Az adathalászok nem válogatnak, így célkeresztjükbe egyre inkább olyan mikro-, kis- és közepes vállalkozások is kerülnek, amelyek nagy többsége továbbra sincs tisztában azzal, hogy mennyire sérülékenyek saját informatikai megoldásaik, és hogy egy-egy incid...
TV Piaci körkép 2021. IV. negyedév
dátum: 2022-01-24

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2021 negyedik negyedévében naponta átlagosan 5 óra 14 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: a nők közel 5 és fél órát, míg a férfiak az átlagnál 18 perccel kevesebbet.A műsorfogyasztásunk felét TV fikció...
Ezek a tech-trendek határozzák meg az idei és az elkövetkező éveket
dátum: 2021-01-27

A digitális jövő gyorsabban érkezett meg 2020-ban, mint ahogy azt bárki is megjósolhatta volna. Korábban 2024 környékére várt technológiai trendekkel ezért akár már 2021-ben is találkozhatunk."A világjárvány egyértelművé tette, hogy a digitális i...
Blockchain-technológia: 2030-ra a globális GDP 1,4 százalékához járul majd hozzá
dátum: 2020-10-22

A blockchain-technológia alkalmazását sokan még mindig a kriptovaluták körére határolják be, pedig az élet számos területén képes teljesen átalakítani az eddig megszokott folyamatokat. A PwC Time For Trust című tanulmánya szerint a blockchain-megoldások ga...
A Cisco előrejelzése szerint 2023-ra a mobilkapcsolatok több mint 10%-a 5G kapcsolat lesz
dátum: 2020-02-20

A Cisco legújabb Annual Internet Report (AIR) előrejelzése szerint 2023-ra a világ mobilkapcsolatainak több mint 10%-át teszik majd ki az 5G kapcsolatok, amelyek átlagos sebessége 575 Mbp/s lesz, vagyis 13-szor gyorsabb, mint egy átlagos mobil kapcsolat. E...
Várhatóan 3,9 százalékkal bővül idén a világ reklámpiaca
dátum: 2020-02-13

A Dentsu Aegis Network által évente közzétett, a világ 59 országra kiterjedő előrejelzése szerint a globális reklámköltések összértéke idén várhatóan eléri a 615,4 milliárd dollárt, ami 3,9 százalékos növekedést jelent az előző évi 592,3 milliárd dollárral...
Ez várható idén az IoT-eszközök terén
dátum: 2020-01-16

"Az Internet of Things nem csupán annyit jelent, hogy RFID-címkéket helyezünk el buta tárgyakon, hogy mi, okos emberek tudjuk, hol vannak a buta tárgyak. Az IoT az intelligencia beágyazását jelenti, így a dolgok okosabbak lesznek, és több dologra képesek, ...
A vállalati biztonság 6 legfontosabb trendje 2020-ban
dátum: 2020-01-09

"Az optimista azért várja az éjfélt, hogy az új év elkezdődjön, a pesszimista pedig azért, hogy megbizonyosodjon róla, az óév elmúlt."Bill Vaughan, amerikai íróNem kell különösebb jóstehetség ahhoz, hogy meg tudjuk mondani: idén is fontos le...

Tanulmányok száma: 514               1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>


Break

Emission Share (ESH%)

Elérés (Reach)

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!