mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bíró Gábor
Bíró Gábor
Mediabrands
Operatív igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

Tanulmányok száma: 537               1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>
TV piaci körkép 2022
dátum: 2023-01-31

2022-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 55 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely megegyezik a 2021-es tévénézési idővel. Az azonos tévénézési időből viszont a reklámok megtekintése kevesebb időt tett ki 2022-ben, mint egy évvel koráb...
TV piaci körkép 2022. IV. negyedév
dátum: 2023-01-24

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2022 negyedik negyedévében naponta átlagosan 5 óra 4 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: mintegy 10 perccel kevesebbet, mint 2021 végén, valamint 11 perccel kevesebbet, mint 2020 utolsó negyedében.A mű...
TV piaci körkép 2022. III. negyedév
dátum: 2022-10-25

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2022 harmadik negyedévében naponta átlagosan 4 óra 31 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: csupán néhány másodperccel kevesebbet, mint egy évvel korábban, ugyanakkor 5 perccel többet 2020-hoz képest.A m...
Szétaprózott digitalizáció
dátum: 2022-10-13

Nem az egyes területek legjobb megoldásait kell megkeresniAz üzleti folyamatok és a kapcsolódó adminisztráció automatizálása és digitalizálása, a saját adatvagyon kiaknázása nyilvánvalóan versenyelőnyt jelent, gyorsítja a folyamatokat és csökkent...
TV piaci körkép 2022. II. negyedév
dátum: 2022-07-19

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2022 második negyedévében naponta átlagosan 4 óra 41 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: alig 1 perccel kevesebbet, mint egy évvel korábban. Bár a Covid 2020-as első hullámához képest kevesebbet tévéztünk, de mé...
TV piaci körkép 2022. I. negyedév
dátum: 2022-04-22

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2022 első negyedévében naponta átlagosan 5 óra 22 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: 10 perccel többet, min...
Biztonságukat túl-, az adathalászat veszélyeit alábecsülik a hazai kisvállalkozások
dátum: 2022-04-20

Az adathalászok nem válogatnak, így célkeresztjükbe egyre inkább olyan mikro-, kis- és közepes vállalkozások is kerülnek, amelyek nagy többsége továbbra sincs tisztában azzal, hogy mennyire sérülékenyek saját informatikai megoldásaik, és hogy egy-egy incid...
TV piaci körkép 2021
dátum: 2022-01-31

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő. Az egymáshoz hasonló tévénézési időből viszont a reklámok megtekintése már ...
TV Piaci körkép 2021. IV. negyedév
dátum: 2022-01-24

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2021 negyedik negyedévében naponta átlagosan 5 óra 14 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: a nők közel 5 és fél órát, míg a férfiak az átlagnál 18 perccel kevesebbet.A műsorfogyasztásunk felét TV fikció...
TV piaci körkép 2021. III. negyedév
dátum: 2021-10-13

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2021 harmadik negyedévében naponta átlagosan 4 óra 32 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: a nők közel 4 óra 50 percet, míg a férfiak 38 perccel kevesebbet.A műsorfogyasztásunk 40 százalékát TV fikciók ...

Tanulmányok száma: 537               1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!