mediainfo - Médiások médiája
Közönségmérés hírlevélhírek | tanulmányok | mediainfo.huszakmai partner:Nielsen
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

Tanulmányok száma: 64               1  2  3  4  5  6  7  >>>
Nielsen panelkutatás 2023
dátum: 2023-11-16

Az utóbbi évek, évtizedek technológiai fejlődésének köszönhetően a TV-képernyő használat jelentős átalakuláson ment és megy jelenleg is keresztül. A lineáris tévénézésen túlmenően immár számos egyéb képernyőhasználati lehetőség kínálkozik a tévén...
Ez itt a reklám helye
dátum: 2023-07-25

A következő elemzés a televíziós reklámokhoz kapcsolódó változásokat veszi górcső alá. A vizsgált időszak 2019 és 2020 első 35 egész hete. Ez kerekítéssel az év első nyolc hónapjának felel meg, viszont sokkal részletesebb képet ad a heti bontás annál, mint...
TV piaci körkép 2022
dátum: 2023-01-31

2022-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 55 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely megegyezik a 2021-es tévénézési idővel. Az azonos tévénézési időből viszont a reklámok megtekintése kevesebb időt tett ki 2022-ben, mint egy évvel koráb...
TV piaci körkép 2022. IV. negyedév
dátum: 2023-01-24

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2022 negyedik negyedévében naponta átlagosan 5 óra 4 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: mintegy 10 perccel kevesebbet, mint 2021 végén, valamint 11 perccel kevesebbet, mint 2020 utolsó negyedében.A mű...
TV piaci körkép 2022. III. negyedév
dátum: 2022-10-25

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2022 harmadik negyedévében naponta átlagosan 4 óra 31 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: csupán néhány másodperccel kevesebbet, mint egy évvel korábban, ugyanakkor 5 perccel többet 2020-hoz képest.A m...
TV piaci körkép 2022. II. negyedév
dátum: 2022-07-19

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2022 második negyedévében naponta átlagosan 4 óra 41 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: alig 1 perccel kevesebbet, mint egy évvel korábban. Bár a Covid 2020-as első hullámához képest kevesebbet tévéztünk, de mé...
TV piaci körkép 2022. I. negyedév
dátum: 2022-04-22

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2022 első negyedévében naponta átlagosan 5 óra 22 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: 10 perccel többet, min...
TV piaci körkép 2021
dátum: 2022-01-31

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő. Az egymáshoz hasonló tévénézési időből viszont a reklámok megtekintése már ...
TV Piaci körkép 2021. IV. negyedév
dátum: 2022-01-24

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2021 negyedik negyedévében naponta átlagosan 5 óra 14 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: a nők közel 5 és fél órát, míg a férfiak az átlagnál 18 perccel kevesebbet.A műsorfogyasztásunk felét TV fikció...
TV piaci körkép 2021. III. negyedév
dátum: 2021-10-13

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2021 harmadik negyedévében naponta átlagosan 4 óra 32 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: a nők közel 4 óra 50 percet, míg a férfiak 38 perccel kevesebbet.A műsorfogyasztásunk 40 százalékát TV fikciók ...

Tanulmányok száma: 64               1  2  3  4  5  6  7  >>>


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!