Tanulmányok száma: 38   1 2 3 4 >>>
Idén is rekordokat dönt a TV reklámok száma
dátum: 2018-11-15
Évről évre tapasztaljuk, hogy a tévében sugárzott reklámok száma folyamatosan nő, és idén sem volt ez másképp.A reklámfilmek száma a Nielsen által szpotszinten mért csatornák (hónaptól függően 67-70 db) figyelembe vételével már 2018. november 8-á...
Televíziós eszközellátottság 2016-ban
dátum: 2017-02-08
A magyar háztartások 83 százaléka rendelkezik digitális vétellel.2016 őszén több mint 3.5 millió háztartás rendelkezett TV-előfizetéssel, az összes magyar tévés háztartás 91 százaléka. Analóg kábeles vétel 661 ezer háztartásban volt elérhető, töb...
TV piaci körkép 2016
dátum: 2017-01-30
2016-ban a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 42 percet töltött a tévékészülékek előtt, négy perccel kevesebbet, mint egy évvel korábban.A 18 év alattiak tévénézéssel töltött ideje 3 óra 7 perc volt 10 perccel kevesebb, mint 2015-ben. 18-49 ...
TV piaci körkép 2016. IV. negyedév
dátum: 2017-01-26
2016 negyedik negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 58 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely 4 perccel kevesebb, mint az előző év ugyanezen időszakában.Nőtt az általános szórakoztató, az ismeretterjesztő, a film- és hírcsa...
TV piaci körkép a harmadik negyedévben
dátum: 2016-10-18
A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2016 harmadik negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 16 percet töltött a tévékészülékek előtt, 10 perccel kevesebbet, mint egy évvel korábban.2016 harmadik negyedévében a teljes népesség napo...
Részletes adatok az olimpia és a foci EB tévéközvetítéseiről
dátum: 2016-09-08
A Nielsen Közönségmérés Kft. adataiból kiderül augusztus 6-21. között a sport tematikájú műsorok az összes sugárzási idő 8,2%-át tették ki; 22%-kal többet, mint a tavalyi hasonló, de olimpia-mentes időszakban. Minden éjjel 2 és 4 óra között 790 e...
Közvetítések a sport jegyében
dátum: 2016-09-06
A Nielsen "Nyár a sport jegyében 2016"című elemzése betekintést nyújt abba, hogyan követték a nézők a Labdarúgó EB és a Riói Nyári Olimpiai Játékok eseményeit.AZ EB időszakában a sport tematikájú műsorok a sugárzási idő 6,3%-át tették ki, melynek...
Legnépszerűbb műfajok internetes tévézésben
dátum: 2016-08-23
Internetezéshez terjed ami mobil: leggyakrabban használt eszközök a laptop, okostelefon és asztali számítógép.Interneten is néz tévét a négy évesnél idősebb magyar tévéfogyasztó közül minden harmadik (35%), hazai tévés tartalmakat pedig minden ha...
Felmérés készült internetes tévézésről
dátum: 2016-07-14
A Nielsen Közönségmérés "TV Plusz" kutatása az internetezési szokásokról, tévéműsorok online megtekintésének eszközeiről, gyakoriságáról, tartalmáról és a közönség összetételéről ad átfoglaló képet.A tévénézés és az internethasználat mind szorosa...
TV piaci körkép 2015. III. negyedév
dátum: 2015-10-12
A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2015 harmadik negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 26 percet töltött a tévékészülékek előtt, pontosan ugyanannyit, mint egy évvel korábban. A tévézők nagyobb arányban választották az általános szórak...
Tanulmányok száma: 38   1 2 3 4 >>>