mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Fehér Marton
Fehér Márton
Online Marketing Akadémia
Tréner, Google-szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Így kapcsolgat a magyar néző

Bevezető

2004-es reklámhatékonysági kutatásait is alapul véve vizsgálta idén az R-Time, hogy milyen tényezők befolyásolják a reklámokról való elkapcsolást. Számít a blokkhossz, a kor, a nem, a napszak és a nap is.

Részletek a következő oldalakon, magyarázó ábrák a csatolt ppt-ben találhatóak!

Kapcsolódó letölthető fájlok:

minőségitvreklámkörnyezet_2009_rtlklub.ppt (1350 kB)



nyomtatás teljes tanulmány nyomtatása küldés e-mailben megosztás




2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!