mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bauer András
Bauer András
Budapesti Corvinus Egyetem
egyetemi docens


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Effie 2010: a díjazottak

Bevezető

A 45 döntőbe jutott pályázat közül 26 nyert valamilyen díjat a 2010-es Effie-n. A platinát a Vatera "Megcsalt feleség" kampánya hozta el, melyen a Cluso mellett a Maximize és a Neo Interactive dolgozott.

A legtöbb díjat nevező vagy társügynökségként az OMD Hungary nyerte, amely két aranyat (Vodafone, Listerine), két ezüstöt (McDonald's, Pepsi) és egy bronzot (McDonald's) söpört be. Három díjat a DDB, az ACG, az Initiative, a Laboratory, a Maximize és a Cluso nyert.


A díjazottak és a rövidlistások megtekinthetőek a csatolmányokban!

Kapcsolódó letölthető fájlok:

effie2010_shortlist.xls (23 kB) nyertesek2010.xls (18 kB)



nyomtatás teljes tanulmány nyomtatása küldés e-mailben megosztás

Kapcsolódó cikkek:




Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

SMART (2019. április 2)

Media Hungary (2019. május 7-8.)

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. október 18-19.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!