mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Bánki Tamás
DrLinkedin
Alapító, Tulajdonos, Linkedin tréner


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

Tanulmányok száma: 466    <<<  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >>>
Mire számíthatunk 2016-ban a kiberbiztonság területén
dátum: 2015-12-16

Gyakoribb támadások a mobiltelefonok és testen hordható eszközök ellen, egyre több zsarolás, bonyolultabbá váló azonosítás, a helyettünk dolgozó robotok védelme és az okosvárosok biztonsága - 2016 közeledtével a Symantec és a Norton IT-biztonsági szakértői...
Okostelefonok: megvan a kétharmad
dátum: 2015-12-15

Mára a netezők kétharmada, azaz 3,3 millió fő okostelefon-használó, közülük 2 millióan használnak mobilinternetet is.Az eNET - Telekom "Jelentés az internetgazdaságról" friss kutatása az okostelefon- és mobilinternet-használati szokások változása...
Veszélyesnek tartják az autózást a magyarok
dátum: 2015-12-02

A jogosítvánnyal rendelkezők jelentős része kevesebb, mint 10 ezer kilométert vezet évente, és kifejezetten veszélyesnek tartja a közlekedést a hazai utakon - állapította meg K&H Biztosító közlekedés biztonságát feltérképező kutatása. Az emberek leginkább ...
Tovább nőtt a rádióhallgatók száma
dátum: 2015-11-23

A rádióhallgatók száma gyarapszik; legtöbben klasszikus készüléken és az autóban hallgatnak rádiót Magyarországon.A TNS Hoffmann-Mediameter konzorcium 2015. augusztus-októberi időszakra vonatkozó közönségmérésben a résztvevőket arról kérdezték, ...
Médiaelemzés készült a magyar focisikerről
dátum: 2015-11-20

Az Observer a norvég-magyar pótselejtező meccsek körüli médiavisszhangot elemezte.Az Observer médiaelemzése a november 9-17. közötti időszakban vizsgált meg hazai rádiós és televíziós híranyagokat, valamint a nyomtatott sajtó és az online felület...
GfK TEMAX®: lassul a növekedés a hazai műszaki termékek piacán
dátum: 2015-11-19

A tartós műszaki cikkek értékesítése 2015 harmadik negyedévében 3 százalékos növekedést ért el 2014 azonos időszakához viszonyítva. A teljes értékesítési összforgalom 125,1 milliárd forintot tett ki. A növekedés fő motorját a telekommunikáció, valamint a h...
Internet: összehozza vagy szétválasztja a családot?
dátum: 2015-11-10

A telekommunikáció a felnőtt magyar internetezők 85 százalékának családi életében meghatározó szerepet tölt be. Ezen belül is kiemelkedő jelentőséggel bír az internet, amely nemcsak a kapcsolattartás terén vált elengedhetetlenné. Ma már a netezők 83 százal...
Az online kiskerekedelem számokban 2015
dátum: 2015-10-29

Magyarországon az online vásárlás évek óta töretlenül fejlődik, mely keresleti és kínálati oldalon is komoly kihívások elé állítja a szereplőket. Az internetes vásárlás népszerűségét mi sem mutatja jobban, hogy év végére az online vásárlók száma meghaladja...
Rádió hallgatottsági eredmények
dátum: 2015-10-20

A rádióhallgatottsági mérés szerint a magyarok a helyi hírekről leggyakrabban az országos televíziókból, rádióadókból, illetve hírportálok útján értesülnek.A rádiók pozíciói változatlanok, az élen továbbra is a közszolgálati adók követik a Class ...
Így áll a médianemzedék
dátum: 2015-10-19

Az IPA médiamérő és -tervező alkalmazásának, a TouchPoints6 Hubnak az adatai világosan jelzik, hogy milyen gyorsan változik a kommunikációs ipar idén. Valamelyest átalakulóban vannak a felnőttek tartalomfogyasztási mintái, de a digitális bennszül...

Tanulmányok száma: 466    <<<  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >>>




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!