mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

Tanulmányok száma: 488    <<<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>
A Cisco Visual Networking Index előrejelzése szerint 2020-ra az internetes adatforgalom megháromszorozódik
dátum: 2016-06-09

Cisco Visual Networking Index előrejelzése szerint az Internet Protocol (IP) alapú adatforgalom 2015 és 2020 között megháromszorozódik, miközben az internethasználók száma több mint egymilliárddal növekszik. A személyes eszközök és a gép-gép közötti (M2M) ...
Minden 25. forintot a neten költenek el a magyarok
dátum: 2016-06-07

A magyar online kiskereskedelmi forgalom az elmúlt években dinamikus növekedést produkált, nem volt ez másképp a tavalyi évben sem. 2015-ben a magyar online kiskereskedelem nettó forgalma először szárnyalta túl az eddig lélektaninak számító 300 milliárd fo...
Az Invitel Nagy Sorozatrajongó tanulmánya szerint a magyarok még mindig barátok közt érzik legjobban magukat
dátum: 2016-05-18

Napjainkban reneszánszukat élik a televíziós sorozatok: a napi sugárzású szappanoperák mellett ma már egészen nagy költségvetésű, magas művészeti színvonalat képviselő drámák és kalandsorozatok is képernyőre kerülnek. Az Invitel kíváncsi volt a hazai trend...
Majdnem minden ötödik magyar alkalmazás használó rendszeresen fizet mobillal
dátum: 2016-05-05

A közlekedés, ételrendelés és párkeresés mellett a szabadidő-szervezési folyamatát is átalakították az okos eszközök. A magyar okostelefon tulajdonosok 95 százaléka használ rendszeresen mobiltelefonos alkalmazásokat. Legtöbbjük közösségi média, kommunikáci...
A magyar háztartások több mint felében van HD-re alkalmas tévékészülék
dátum: 2016-05-04

2014 és 2015 között 7%-kal nőtt a HD adás vételére alkalmas televíziókészülékek száma Magyarországon, derült ki a Nielsen kutatási eredményeiből (Nielsen Közönségmérés, ES15 Alapozó Felmérés, 2015). A főként tévécsatorna nézettség-méréssel foglalkozó cég a...
Négyből hárman játszanának jó ügyért a mobiljukon
dátum: 2016-05-03

Az okostelefonok és tabletek terjedésének köszönhetően a bárhol és bármikor játszható mobiljátékok népszerűsége is dinamikusan nő: hazánkban mára 2,8 millió okostelefon-használó és 1,1 millió tablet-használó szokott készülékén mobiljátékokkal játszani. Bár...
Alig nőttek az első negyedévben az okostelefon-eladások
dátum: 2016-04-28

A piacok telítődése miatt alig növekedtek az okostelefon-értékesítések az első negyedévben, és új kínai márkák jelentek meg a legnagyobb öt piaci szereplő ranglistáján - derül ki az amerikai International Data Corporation (IDC) távközlési és informatikai p...
Továbbra is többnyire csak lájkolunk a Facebookon
dátum: 2016-04-22

Az új hangulatjelek bevezetése után is leginkább lájkolunk a Facebookon, csupán tízből egy alkalommal használunk más reakciógombot - derült ki a SAKKOM Interaktív elemzéséből. A vizsgált mintegy háromezer poszt esetében leginkább a szomorú vagy felháborító...
Háromból egy vállalkozás nincs tisztában a virtuális környezetek speciálizált biztonsági megoldásainak előnyeivel
dátum: 2016-04-14

A Kaspersky Lab által elvégzett felmérés megállapította, hogy a vállalatok közel háromnegyede (73%-a) támaszkodik a hagyományos végpontvédelmi megoldásokra, hogy megóvja virtuális környezetét, ami a teljesítmény csökkenéséhez vezethet és túlzottan megterhe...
Nem tekintik biztonságosnak az online kommunikációs módszereket az emberek, mégis használják őket
dátum: 2016-04-13

A legtöbb internetező megbízhatatlannak tekinti az online kommunikációs csatornákat, mégis rendszeresen használja őket többek között magánjellegű témák megtárgyalására. Ezt állapította meg a Kaspersky Lab és a B2B International közös kutatása. A ...

Tanulmányok száma: 488    <<<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

SMART (2019. április 2)

Media Hungary (2019. május 7-8.)

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. október 18-19.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!