mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

Tanulmányok száma: 500    <<<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>
Népszerűek a digitális megoldások Közép-Kelet Európában
dátum: 2016-09-27

Magyarország a digitális számlafizetés terén jóval a régiós átlag fölött van, az okostelefon mellett pedig szívesen használnánk személyi igazolványunkat is fizetésre. Emellett a magyar válaszadók biztonságosabbnak tartják az ujjlenyomat azonosítást, mint P...
Részletes adatok az olimpia és a foci EB tévéközvetítéseiről
dátum: 2016-09-08

A Nielsen Közönségmérés Kft. adataiból kiderül augusztus 6-21. között a sport tematikájú műsorok az összes sugárzási idő 8,2%-át tették ki; 22%-kal többet, mint a tavalyi hasonló, de olimpia-mentes időszakban. Minden éjjel 2 és 4 óra között 790 e...
Közvetítések a sport jegyében
dátum: 2016-09-06

A Nielsen "Nyár a sport jegyében 2016"című elemzése betekintést nyújt abba, hogyan követték a nézők a Labdarúgó EB és a Riói Nyári Olimpiai Játékok eseményeit.AZ EB időszakában a sport tematikájú műsorok a sugárzási idő 6,3%-át tették ki, melynek...
A mobil eszközöket kommunikációra, a fix eszközöket ügyintézésre használjuk
dátum: 2016-08-30

A GfK Digital Connected Consumer (DCC) felmérésének legfrissebb adatai szerint a hazai internethasználók mintegy napi 209 percet, azaz közel három és fél órát töltenek a világhálón. A legfőbb internetes tevékenységek listáján továbbra is vezet a közösségi ...
Legnépszerűbb műfajok internetes tévézésben
dátum: 2016-08-23

Internetezéshez terjed ami mobil: leggyakrabban használt eszközök a laptop, okostelefon és asztali számítógép. Interneten is néz tévét a négy évesnél idősebb magyar tévéfogyasztó közül minden harmadik (35%), hazai tévés tartalmakat pedig minden h...
Felmérés készült internetes tévézésről
dátum: 2016-07-14

A Nielsen Közönségmérés "TV Plusz" kutatása az internetezési szokásokról, tévéműsorok online megtekintésének eszközeiről, gyakoriságáról, tartalmáról és a közönség összetételéről ad átfoglaló képet.A tévénézés és az internethasználat mind szorosa...
A Criteo 2016 I. negyedévi jelentése a mobil kereskedelemről
dátum: 2016-06-23

A teljesítményalapú hirdetési technológiai piac egyik vezető vállalata, a Criteo közzétette negyedéves mobilkereskedelmi jelentését, amely átfogó elemzést tartalmaz 2016 első három hónapjának online vásárlási trendjeiről és a fogyasztói viselkedésekről. A...
A Cisco Visual Networking Index előrejelzése szerint 2020-ra az internetes adatforgalom megháromszorozódik
dátum: 2016-06-09

Cisco Visual Networking Index előrejelzése szerint az Internet Protocol (IP) alapú adatforgalom 2015 és 2020 között megháromszorozódik, miközben az internethasználók száma több mint egymilliárddal növekszik. A személyes eszközök és a gép-gép közötti (M2M) ...
Minden 25. forintot a neten költenek el a magyarok
dátum: 2016-06-07

A magyar online kiskereskedelmi forgalom az elmúlt években dinamikus növekedést produkált, nem volt ez másképp a tavalyi évben sem. 2015-ben a magyar online kiskereskedelem nettó forgalma először szárnyalta túl az eddig lélektaninak számító 300 milliárd fo...
Az Invitel Nagy Sorozatrajongó tanulmánya szerint a magyarok még mindig barátok közt érzik legjobban magukat
dátum: 2016-05-18

Napjainkban reneszánszukat élik a televíziós sorozatok: a napi sugárzású szappanoperák mellett ma már egészen nagy költségvetésű, magas művészeti színvonalat képviselő drámák és kalandsorozatok is képernyőre kerülnek. Az Invitel kíváncsi volt a hazai trend...

Tanulmányok száma: 500    <<<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

IT Manager
[2019-08-06]
Projektmenedzser
[2019-08-06]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!